Chery Auto, cel mai mare producător auto din China în funcţie de volumul exporturilor, se aşteaptă ca producţia sa planificată în Europa să ajute la compensarea impactului tarifelor Uniunii Europene asupra importurilor de vehicule electrice fabricate în China, a declarat un director executiv citat de Reuters, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producţia locală ”ar trebui să ne ajute să atenuăm o parte din impactul” taxelor, a declarat presei Charlie Zhang, vicepreşedintele Chery Auto şi preşedintele afacerii sale europene, la o zi după ce UE a declarat că va impune tarife suplimentare de până la 38,1% tarife importurilor de vehicule electrice din China.

Conform propunerii UE, importurile de vehicule Chery vor suporta tarife de 21%.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

În cadrul briefingului, Zhang a spus că compania se aşteaptă să înceapă producţia de vehicule electrice la fabrica sa recent achiziţionată din Barcelona, primul său centru de producţie din Europa, până la sfârşitul anului.

Chery şi rivalii săi BYD şi Great Wall Motor vor să înfiinţeze fabrici de producţie şi asamblare în Europa, deoarece îşi propun să crească vânzările de maşini cu costuri mai mici în regiune pentru a rivaliza cu concurenţii lor europeni, pe fondul încetinirii cererii pe piaţa internă.

Fabrica din Barcelona nu va fi suficient de mare pentru a îndeplini planurile pe termen mediu şi lung ale Chery pentru Europa, a spus Zhang, adăugând că este în căutare de opţiuni pentru un al doilea centru de producţie. El a refuzat să dea detalii.

Zhang a spus că Chery, unul dintre câţiva producători de automobile chinezi care caută o prezenţă mai mare în Europa, este foarte ”hotărât” să-şi continue planurile de extindere acolo, în ciuda tarifelor.

Compania a declarat în martie că va începe să vândă maşini marca Omoda şi Jaecoo în Italia în al treilea trimestru, ţara devenind a doua piaţă europeană a grupului chinez.