Chinezii de la Haida pregătesc o fabrică în România

haida cauciucuri china Sursa foto: hdtyre.com

Grupul chinez Haida, producător de anvelope auto, a înființat o companie în România și pregătește o fabrică pentru producția de anvelope, scrie Tyre World Network.

În data de 26 octombrie, Jiangyin Haida Rubber & Plastic Co., Ltd. a anunțat că intenționează să înființeze o companie nepot cu capital integral în România.

Compania a fost deja înregistrată sub numele de „HAIDA RUBBER & PLASTIC ROMANIA SRL” (Haida România), cu adresa în strada Feleacu, București.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Totodată, chinezii au virat și primii bani, respectiv un capital social de 700.000 de dolari.

„După înființare, Haida România s-a angajat în principal în producția de produse din cauciuc și plastic”, arată anunțul de înființare.

Haida intenționează să îl numească pe Liang Jizhu în calitate de reprezentant legal al Haida România.

Haida shares Jiangyin City, Wuxi City, provincia Jiangsu, principala producție de componente cheie din cauciuc și plastic, este un furnizor de servicii de etanșare, soluții de sisteme de amortizare a vibrațiilor.

O sursă din industrie a declarat pentru Tyre World Network că, din acest an, piața internă și externă a anvelopelor și-a revenit, iar performanța întreprinderilor continuă să se îmbunătățească. În prezent, cererea de pe piața de peste mări este încă puternică, de data aceasta în domeniu poate fi o bună oportunitate.

Haida a transmis că scopul acestei investiții străine se datorează cererii de pe piața europeană pentru automobile. Compania intenționează să dezvolte piața europeană, să extindă scara de vânzări existentă a companiei, luând în același timp în considerare existența unor clienți de peste mări pentru localizarea producției, astfel încât compania intenționează să înființeze o companie „nepoată” în România, pentru a facilita proximitatea serviciilor pentru clienții europeni

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nu stiu de ce dar parca nu prea sunt “prietenesti” aceste investitii din China si as prefera investitii din EU sau USA.

    • Nu înțeleg ideea cu “investițiile prietenești”. Cine investește “prietenește”? Toți investitorii o fac pentru bani, nu din prietenie. Iar noi, că o țară va nu mai are aproape nici un fel de industrie proprie și tot ce poate sa ofere este un număr oarecum considerabil de sclavi (mana de lucru), este bine venită orice investiție. Sau banii de la chinezi put cumva și nu putem cumpăra nimic cu ei?
      Ce spui tu, sunt niste aberații. Tu poate preferi investiții din UE sau SUA dar, vezi că ăștia nu investesc. Tu poți să aștepți investițiile că ele nu vor venii. După cum vezi, SUA pun foarte tare accent pe internalizarea producției și realocare producției din alte state în SUA, chiar și pentru companiile străine că TSMC și Samsung, pe care pun presiune foarte mare să-și deschidă fabrici la ei iar statele puternice din UE, ca Germania au ele o problemă mare cu industria care tinde să se mute în SUA din cauza costurilor mari cu energia, că dacă ne-am supărat pe Rusia, energia la preturi competitive este cam cea mai mare problemă a UE. Așa că, dacă Ungaria nu tușește când investesc chinezii și fac fabrici de autoturisme și acumulatori, ceea ce probabil că va face din Ungaria cel mai mare hub european pentru producția autovehiculelor electrice, nu cred că ne stă nici noua in gat să mai cream câteva locuri de muncă. Ceea ce nu înțeleg eu, este motivul pentru care această fabrică se vrea în București, unde costurile cu salariile sunt cele mai ridicate din tara iar cu terenul este cam la fel, cad sunt zone în tara care au rămas doar cu mana de lucru, fara industrie, unde 80% din oameni lucrează numai pe minim pe economie.

  2. Prosti noi ca-i primim sa “investească” pe aici…cum investesc ei in producția de mase plastice, dacă UE urmărește reducerea utilizării acestui material?

  3. firma chineza, sud coreeana, indiana inseamna doar nerespectarea dekor mai elementare norme de mediu sí safety din start din proiect.
    toti doresc profit nu aduc know how is for lasa in urna prapad!
    dar cecconteaza ásta ptr ún politician care orikum pester 30 de Ani hu van mai fiú in fiatal(biológia)?

  4. Haida Rubber China, e companie detinuta de statul Chinez. Deci nu au cum sa investeasca in alte tari.
    E ca si cum Hidroelectrica ar merge sa investeasca in alta tara

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.