Hidroelectrica vrea să permită clienților săi să achite facturile cu cardul în aplicația iHidro sau pe site-ul companiei. Așa reiese din anunțul publicat de Hidroelectrica pe 1 aprilie în sistemul electronic de achiziții publice.
Astfel, valoarea contractului este de 3.729.600 lei, echivalentul unui comision de 0.42% + TVA / tranzacţie, conform caietului de sarcini, și va fi valabil pentru 12 luni. “Achizitia presupune incheierea unui contract cu o durata de 12 luni avand ca obiect „Servicii de plata prin carduri bancare pentru clientii finali, prin aplicatia proprie iHidro si pe site hidroelectrica.ro”, in conformitate cu toate cerintele Caietului de sarcini nr. 32243/20.03.2024. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 15 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.”, transmite Hidroelectrica.
″Implementarea unui sistem de procesare a plăților prin carduri bancare pentru aplicația iHidro și pe site-ul hidroelectrica.ro este esențială nu doar pentru menținerea satisfacției clienților, ci și pentru a rămâne competitivi într-un mediu de piață dinamic. Un aspect important al acestei soluții este eliminarea aproape totală a riscului alocării întârziate. Prin automatizarea și eficientizarea procesului de plată, sistemul propus va optimiza fluxul de lucru și va diminua riscul erorilor″, mai scrie în caietul de sarcini companiei.
Ofertele pot fi depuse până pe 8 mai, iar cel mai important criteriu de departajare va fi prețul, cu o pondere de 95%.
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni 2 octombrie aplicația de mobil pentru cei 500 de mii clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro și este disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play. În primele zile a funcționat cu dificultăți, mulți clienți se plâng de erori la transmiterea indexului, precum și de faptul că nu pot plăti facturile direct din aplicație, așa cum se întâmplă în cazul celorlalți furnizori.
Hidroelectrica a spus printr-un comunicat “iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:
- Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
- Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
- Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
- Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
- Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
- Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
- Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.”
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estima în luna septembrie că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia,.
„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.