PPC Energie își actualizează sistemele informatice pentru a integra recentele modificări legislative privind majorarea cotei TVA la 21%. Drept urmare, facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna iulie 2025 vor fi emise cu întârziere. Facturile vor fi emise, etapizat, începând cu 21 august, anunță compania printr-un comunicat de presă.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
De la momentul emiterii facturii, clienții vor avea la dispoziție același număr de zile din contract pentru plata acesteia. Mai mult, persoanele care întâmpină dificultăți la achitarea facturii, pot solicita eșalonarea acesteia prin oricare dintre canalele de contact cu clienții: call-center, contul myPPC, formularul de contact online sau în magazinele PPC Energie.
Începând din luna august, în afară de cota de TVA modificată la 21%, facturile vor conține tarifele din condițiile contractului de furnizare al fiecărui client. Acestea pot fi vizualizate din contul myPPC, pagina Produse și servicii, sau în notificarea primită pe e-mail.
De asemenea, facturile vor include un cod de bare suplimentar, pentru efectuarea plății la oficiile poștale de către clienții aflați în situația de sărăcie energetică, conform prevederilor legislative actuale.
Pentru a-și gestiona eficient consumul, PPC Energie își încurajează clienții să își transmită lunar indexul, dacă nu au un contor smart, folosind contul myPPC sau prin apel la numărul de telefon 021.9977.
PPC Energie are aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din toată țara.