CNAIR începe lucrările pentru modernizarea DN 7 Bâldana – Titu, investiție promisă de peste 10 ani. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire

DN 71 Bâldana Sursa Google View

Încep lucrările pentru modernizarea Drumului Național 7 Bâldana Titu, o investiție promisă de peste 10 ani. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru lărgirea la 4 benzi a tronsonului Bâldana Titu cu o lungime de 22 km.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul pentru modernizarea tronsonului Bâldana – Titu de pe Drumul Național 7 BucureștiPitești a fost semnat în martie 2022 cu asocierea SOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L, constructorul din Italia având la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. DN 7 este drumul vechi care duce la Pitești și mai departe spre Sibiu pe Valea Oltului.

„Lucrările în valoare de 242,35 milioane de lei fără TVA sunt finanțate din Fonduri Europene Nerambursabile și se vor derula de la km 30,95 la km 52,35. Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigură legătura între București și Pitești) este importantă inclusiv pentru o serie de investiții care urmează să se dezvolte în zona orașului Titu. Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agenţii economici dar și pentru cetăţenii localităţilor din zonă”, a declarat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu la semnarea contractului. La Centrul Tehnologic de la Titu lucrează aproximativ 800 de angajați.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Amplasamentul lucrărilor este situat pe drumul național DN 7, sector km 30+50 km 52+350 metri, pe teritoriul unităților administrative Tărtășești, Brezoaele, Slobozia Moară, Lungulețu și Titu, județul Dâmbovița. Obiectivul de investiții se află pe rețeaua TEN-T. Lucrări la drum : lucrări de lărgire la 4 benzi a sectorului DN7, km. 30 km. 52, lucrări de desființare poduri existente și construire poduri noi – 1, peste Pârâul Bâldana (Brațcov), reabilitare poduri existente și execuție poduri noi pentru dublare cale : peste canal Răcari, peste râul Dâmbovița și peste pârâul Spălătura. Amenajare intersecții tip girație: DN 7 DN 71. Valoarea lucrărilor autorizate, 217 milioane lei, fără TVA. Durata de execuție a lucrărilor este de 20 de luni”, se arată în Autorizația de Construire.

De la Bâldana la Târgoviște Esta (Turcia) face lucrările de modernizare și lărgire la 4 benzi, iar de la Târgoviște la Sinaia se va semna contractul de consolidare (fără lărgire la 4 benzi) tot cu Esta.

Programul de Guvernare PSD din 2016 cu promisiuni pentru modernizarea DN 7 BâldanaTitu și DN 71 BâldanaTârgovișteSinaia:

Program de Guvernare PSD DN 71

Comentarii

  1. De ce nu continuare de la Titu spre Targoviste cu 4 benzi?
    Sa faci Baldana Targoviste prin Racari-Crangasi va dura imens si va si si redundand pe cel putin jumatate din parcurs.

  2. O harta era buna.
    Eu ințeleg ca pentru Titu aduce voturi la PSD.
    Drumurile din Dambovita sunt varză si nu pricep de ce nu largesc la 4 benzi accesul spre Sinaia.
    Asta avand in vedere ca bucurestenii si nu numa ar putea ajunge in Sinaia fara sa stea în coada la Comarnic.
    Stiind ca Guvernul nu e capabil da faca Autostrada Comarnic- Râsnov.
    Poate cei din Romania anului 2040!😯😯😯

    • Cred ca pana la Pucioasa sau Fieni ai putea sa faci cu 4 benzi, mai mult si o legatura Targoviste A1 nu ar fi rau, ar mai prelua din aglomeratia din jurul Bucurestiului pe logistica, investitii.
      Dar pentru asta ai nevoie de munca, onestitate si pricepere locala, ceea ce Dambovitei ii lipseste cu desavarsire din ce am vazut pe Romania te iubesc

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.