CNAIR se chinuie de 10 ani să modernizeze DN 6 Roșiori-Caracal, dar nici cu turcii șantierul nu merge prea bine. După un an cu lucrări, Ozaltin a ajuns la doar 20 % execuție, deși are termen de finalizare luna noiembrie

DN 6 Ozaltin

Compania de Drumuri se chinuie de 10 ani să modernizeze 50 de kilometri de pe DN 6 Roșiori -Caracal, dar nici cu turcii de la Ozaltin șantierul nu avansează prea bine. După un an de la începerea lucrărilor în cadrul noului contract, constructorul a ajuns la un procent de doar 20 %, deși șantierul ar fi trebuit să fie măcar la 50 % pentru a asigura respectarea termenului de finalizare : noiembrie 2023. Ozaltin a depus oferte pentru contracte și mai dificile : Drumul Expres Tureni -DN 1 la Cluj și Centura Bușteni-Azuga.

Constructorul turc Ozaltin Inșaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Șirketi a început pe 2 mai 2022 lucrările pentru modernizarea unui tronson de 50 de kilometri de pe DN 6 Alexandria-Craiova, un proiect început în 2011 și trecut prin trei contracte. Modernizarea segmentului dintre Roșiori și Caracal costă 258 de milioane lei, fonduri europene cu termen de execuție 18 luni, potrivit contractului semnat pe 4 martie.

Constructorul lucrează cu aproape 250 de drumari și peste 170 de utilaje, a transmis miercuri Compania de Drumuri : Reprezentanții CNAIR au verificat astăzi stadiul lucrărilor de reabilitare a drumului și mobilizarea antreprenorului pe șantierul de pe DN6, între localitățile Mihăiești și Drăghiceni !

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

 Lucrări în execuție:

Săpături și execuție structură rutieră;

Lucrări de consolidare;

Lucrări la poduri și podețe. În șantier sunt mobilizați un număr de 241 de muncitori și 178 de utilaje. Antreprenor: Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Sirketi; Lungime: 52,80 km.; Valoare contract: 258.083.278,76 de lei, fără TVA; Durată: 18 luni pentru execuție; Stadiu fizic: 20,19%; Sursa de finanțare: POIM.” a transmis miercuri CNAIR.

Tronsonul Mihăeşti – Caracal este cu o singură bandă pe sens, carosabilul prezintă degradări, iar la Stoeneşti, la km 160, podul peste râul Olt are nevoie de reparaţii capitale : ,,Astăzi (n.r 2 mai 2022) a fost emis Ordinul de Începere și predat amplasamentul pentru DN 6, între km 132+435-185+230, între localitățile Mihăiești și Drăghiceni, în vederea realizării proiectului “Reabilitare DN6, Alexandria-Craiova, lot 2: 132+435-185+230-Relicitare” între CNAIR  în calitate de Beneficiar și Ozaltin Inșaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Șirketi, în calitate de Anteprenor. Beneficiarul a solicitat începerea, cu prioritate, a execuției lucrărilor la obiectivele de artă aflate într-o stare avansată de degradare:

-pod Stoenești
-pasaj peste CF la Stoenești
-pasaj peste CF la Dăneasa” a transmis CNAIR.

Primul contract a fost semnat în 2011 cu firma românească Romstrade şi apoi reziliat un an mai târziu. Ulterior, timp de cinci ani, CNAIR nu a reuşit să găsească un nou constructor, iar atunci când l-a găsit, în 2017, l-a descalificat şi a anulat licitaţia (n.r. firma din Italia Tirrena Scavi fusese desemnată câştigătoare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Greu de înțeles, dacă nu imposibil faptul de a prezenta articole cu informații răsuflate, care nu mai sunt de actualitate. Firma italiana Tiena Scavi nu mai lucrează de luni bune nici la tronsonul 1 al Drumului expres Craiova-Pitești și nici la centura Capitalei, contractele fiind reziliate pentru neîndeplinirea termenelor și obiectivelor contractuale. Oare la amărâtă de școală de jurnalism se preda ca materie de baza dezinformarea și minciuna!? Ori ecknomedia. ro are ca angajați boschetari cu 4 clase?!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.