Compania de Drumuri se chinuie de 10 ani să modernizeze 50 de kilometri de pe DN 6 Roșiori -Caracal, dar nici cu turcii de la Ozaltin șantierul nu avansează prea bine. După un an de la începerea lucrărilor în cadrul noului contract, constructorul a ajuns la un procent de doar 20 %, deși șantierul ar fi trebuit să fie măcar la 50 % pentru a asigura respectarea termenului de finalizare : noiembrie 2023. Ozaltin a depus oferte pentru contracte și mai dificile : Drumul Expres Tureni -DN 1 la Cluj și Centura Bușteni-Azuga.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul turc Ozaltin Inșaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Șirketi a început pe 2 mai 2022 lucrările pentru modernizarea unui tronson de 50 de kilometri de pe DN 6 Alexandria-Craiova, un proiect început în 2011 și trecut prin trei contracte. Modernizarea segmentului dintre Roșiori și Caracal costă 258 de milioane lei, fonduri europene cu termen de execuție 18 luni, potrivit contractului semnat pe 4 martie.

Constructorul lucrează cu aproape 250 de drumari și peste 170 de utilaje, a transmis miercuri Compania de Drumuri : Reprezentanții CNAIR au verificat astăzi stadiul lucrărilor de reabilitare a drumului și mobilizarea antreprenorului pe șantierul de pe DN6, între localitățile Mihăiești și Drăghiceni !

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

 Lucrări în execuție:

Săpături și execuție structură rutieră;

Lucrări de consolidare;

Lucrări la poduri și podețe. În șantier sunt mobilizați un număr de 241 de muncitori și 178 de utilaje. Antreprenor: Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Sirketi; Lungime: 52,80 km.; Valoare contract: 258.083.278,76 de lei, fără TVA; Durată: 18 luni pentru execuție; Stadiu fizic: 20,19%; Sursa de finanțare: POIM.” a transmis miercuri CNAIR.

Tronsonul Mihăeşti – Caracal este cu o singură bandă pe sens, carosabilul prezintă degradări, iar la Stoeneşti, la km 160, podul peste râul Olt are nevoie de reparaţii capitale : ,,Astăzi (n.r 2 mai 2022) a fost emis Ordinul de Începere și predat amplasamentul pentru DN 6, între km 132+435-185+230, între localitățile Mihăiești și Drăghiceni, în vederea realizării proiectului “Reabilitare DN6, Alexandria-Craiova, lot 2: 132+435-185+230-Relicitare” între CNAIR  în calitate de Beneficiar și Ozaltin Inșaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Șirketi, în calitate de Anteprenor. Beneficiarul a solicitat începerea, cu prioritate, a execuției lucrărilor la obiectivele de artă aflate într-o stare avansată de degradare:

-pod Stoenești
-pasaj peste CF la Stoenești
-pasaj peste CF la Dăneasa” a transmis CNAIR.

Primul contract a fost semnat în 2011 cu firma românească Romstrade şi apoi reziliat un an mai târziu. Ulterior, timp de cinci ani, CNAIR nu a reuşit să găsească un nou constructor, iar atunci când l-a găsit, în 2017, l-a descalificat şi a anulat licitaţia (n.r. firma din Italia Tirrena Scavi fusese desemnată câştigătoare.