Colgate-Palmolive şi-a majorat estimările privind vânzările organice şi profitul anual, pentru a treia oară în acest an, pariând pe creşterea preţurilor şi pe cererea constantă pentru produsele sale de autoîngrijire şi de nutriţie pentru animale de companie, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Companiile globale de bunuri de larg consum au crescut preţurile produselor în ultimul an pentru a contracara costurile în spirală legate de materiile prime, forţa de muncă şi lanţul de aprovizionare.

Creşterile de preţuri au ajutat Colgate-Palmolive să-şi sporească marjele de profit brut cu 1,3 de puncte procentuale, până la 58,5%, în timpul trimestrului încheiat pe 30 septembrie.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Compania a declarat că a crescut preţurile cu 9,5% în trimestrul raportat, în timp ce o scădere de doar 0,5% a volumelor organice a semnalat că preţurile mai mari nu au afectat în mod substanţial cererea.

”Performanţa noastră de volum s-a îmbunătăţit secvenţial din al doilea trimestru, în ciuda preţurilor puternice în continuare”, a spus conducerea în observaţiile pregătite.

Compania concurentă Kimberly-Clark şi-a ridicat marţi prognoza de profit anual pentru a treia oară, în timp ce şi-a mărit limita intferioară a perspectivei de vânzări organice, pe fondul preţurilor mai mari ale produselor.

Colgate-Palmolive se aşteaptă acum să crească vânzările organice anuale între 7% şi 8%, comparativ cu previziunile anterioare de creştere de 5% până la 7%. Se aşteaptă ca creşterea câştigului pe acţiune ajustat pe întregul an să fie un nivel ridicat de o singură cifră, în comparaţie cu un nivel mediu de o singură cifră, pe care a estimat-o mai devreme.

Vânzările organice ale mărcii Hill’s Pet Nutrition, care au contribuit cu aproximativ 22% la vânzările companiei în trimestrul respectiv, au crescut cu 15%, determinate de cererea din SUA şi Europa.

Vânzările trimestriale totale ale companiei au crescut cu 10,3%, până la 4,92 miliarde dolari, comparativ cu estimarea medie a analiştilor de 4,81 miliarde dolari, potrivit datelor LSEG. Excluzând elementele excepţionale, profitul pe acţiune a fost de 86 de cenţi, comparativ cu aşteptările de 80 de cenţi.