Compania Amazon îi trimite pe angajații din call-center să lucreze de acasă. În Statele Unite, un singur call-center va rămâne deschis, restul vor fi desființate pentru a face economii cu închirierea de birouri

amazon, companie americana Sursa foto: Facebook

Compania americană Amazon încurajează angajaţii serviciului clienţi din Statele Unite, țară în care va mai menține deschis un singur call-center, conform Bloomberg. Celelalte 4 vor fi închise.

Munca la distanță va ajuta compania să reducă din cheltuielile cu închirierea de spații și birouri.

Un purtător de cuvânt al Amazon a refuzat să comenteze despre închiderile planificate, dar a confirmat trecerea la munca la distanţă.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

“Oferim membrilor suplimentari ai echipei noastre de servicii pentru clienţi flexibilitatea sporită care vine odată cu munca virtuală”, a declarat purtătorul de cuvânt al Amazon, Brad Glasser, într-un e-mail. “Lucrăm cu angajaţii pentru a ne asigura că tranziţia lor este fără probleme, continuând în acelaşi timp să prioritizăm cel mai bun suport pentru clienţi.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pandemia a forţat companiile să adopte munca la distanţă pentru rolurile de servicii pentru clienţi, iar mulţi angajaţi se opun eforturilor de a se întoarce la birou. Înainte de pandemie, până la 90% din cei aproximativ 3 milioane de reprezentanţi ai serviciilor pentru clienţi din SUA făceau naveta la centrul unde lucrau.

Oferirea de muncă la distanţă va ajuta Amazon să recruteze angajaţi într-o industrie cu fluctuaţie mare de personal. În plus, oferi flexibilitate lucrătorilor.  

Amazon a început să permită reprezentanţilor serviciului clienţi să lucreze de acasă înainte de pandemie. Divizia sa de cloud computing vinde software-ul Amazon Connect, care ajută companiile să creeze reţele de servicii pentru clienţi la distanţă. 

Amazon are 5 call center-uri peste tot în SUA, care au fiecare sute de angajaţi. Cu toate acestea, angajaţii din centrele call center reprezintă o mică parte din cei peste 1,5 milioane de angajaţi ai companiei.