Compania americană Amazon încurajează angajaţii serviciului clienţi din Statele Unite, țară în care va mai menține deschis un singur call-center, conform Bloomberg. Celelalte 4 vor fi închise.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Munca la distanță va ajuta compania să reducă din cheltuielile cu închirierea de spații și birouri.

Un purtător de cuvânt al Amazon a refuzat să comenteze despre închiderile planificate, dar a confirmat trecerea la munca la distanţă.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Oferim membrilor suplimentari ai echipei noastre de servicii pentru clienţi flexibilitatea sporită care vine odată cu munca virtuală”, a declarat purtătorul de cuvânt al Amazon, Brad Glasser, într-un e-mail. “Lucrăm cu angajaţii pentru a ne asigura că tranziţia lor este fără probleme, continuând în acelaşi timp să prioritizăm cel mai bun suport pentru clienţi.”

Pandemia a forţat companiile să adopte munca la distanţă pentru rolurile de servicii pentru clienţi, iar mulţi angajaţi se opun eforturilor de a se întoarce la birou. Înainte de pandemie, până la 90% din cei aproximativ 3 milioane de reprezentanţi ai serviciilor pentru clienţi din SUA făceau naveta la centrul unde lucrau.

Oferirea de muncă la distanţă va ajuta Amazon să recruteze angajaţi într-o industrie cu fluctuaţie mare de personal. În plus, oferi flexibilitate lucrătorilor.  

Amazon a început să permită reprezentanţilor serviciului clienţi să lucreze de acasă înainte de pandemie. Divizia sa de cloud computing vinde software-ul Amazon Connect, care ajută companiile să creeze reţele de servicii pentru clienţi la distanţă. 

Amazon are 5 call center-uri peste tot în SUA, care au fiecare sute de angajaţi. Cu toate acestea, angajaţii din centrele call center reprezintă o mică parte din cei peste 1,5 milioane de angajaţi ai companiei.