Compania de cosmetice Avon deschide primul magazin de brand, în sistem de franciză/ Cât costă că deschizi o locație Avon

Magazinul AVON de tip insula_AFI Cotroceni 2 Sursa foto: Avon

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, anunță deschiderea primului magazin de brand în România, care funcționează în sistem de franciză, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Noua unitate se află în AFI Cotroceni. Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial, pentru a deschide un magazin Avon în sistem de franciză costă între 50.000 euro și 65.000 euro pentru o insulă în mall de 10-15 mp, iar pentru un magazin de 30-50 mp costă între 80.000-110.000 euro.

„Deschiderea primei unități de brand în România reprezintă pentru noi un pas către nivelul următor în direcția extinderii prezenței noastre pe piață. Intrarea în retailul clasic nu înseamnă o schimbare a modelului nostru de afaceri, ci mai degrabă o extindere a modului în care ne adresăm nevoilor consumatorilor noștri”, a declarat Roxana Popescu, general manager Avon România și Moldova.

Magazinul de tip insulă este poziționat la parterul centrului comercial Afi Cotroceni, pe Sunset  Boulevard, unde consumatorii vor putea găsi multe dintre produsele preferate, de la cele de make-up, îngrijire personală și skin care, până la colecțiile consacrate de parfumuri.

„Când am descoperit oportunitatea de a colabora cu Avon prin sistemul de franciză, am fost încântat să devin partener de afaceri și să deschid primul magazin de cosmetice sub un brand de renume, a cărui viziune și valori le împărtășesc pe deplin. Experiența vastă a brandului Avon în domeniul cosmeticelor, alături de angajamentul său pentru frumusețe, inovație, calitate și grijă pentru natură, au fost determinante în decizia mea de a investi în acest proiect. Sunt convins că această inițiativă va deschide noi oportunități, atât pentru consumatori, cât și pentru alți antreprenori care doresc să adopte un model de afaceri eficient și profitabil”, a declarat Andrei Asultanei, partener de franciză.

Unitatea din AFI Cotroceni este prima dintr-o serie planificată de deschideri în orașele mari din România, unde Avon va continuă să dezvolte modelul de franciză, oferind noi oportunități de afaceri pentru antreprenorii locali. 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.