Investitorii Netflix vor evalua riscurile generate de greva în curs de desfășurare de la Hollywood atunci când compania va raporta miercuri rezultatele trimestriale, dar analiștii cred că este bine poziționată datorită portofoliului solid de emisiuni și echipei internaționale de producție, scrie Reuters.
Actorii greviști de la Hollywood s-au alăturat scenariștilor de film și televiziune pe liniile de pichetare, forțând studiourile americane să închidă producții, în timp ce muncitorii se luptă pentru salarii în era televiziunii de streaming.
Unii dintre cei aflați în grevă pichetează și birourile Netflix din Los Angeles.
Dar gigantul de streaming, care urmează să raporteze cel mai mare număr de abonați în al doilea trimestru din 2020 încoace, va continua probabil să producă titluri precum viitorul “Heart of Stone” cu Gal Gadot și “Too Hot to Handle, Season 5”.
Capacitățile internaționale de producție ale Netflix sunt un “diferențiator uriaș”, iar o mare parte din conținutul lor provine din țări care nu sunt implicate în grevă, au declarat analiștii de la SVB MoffettNathanson, Credit Suisse și Insider Intelligence.
Compania a demonstrat această capacitate în timpul pandemiei, când abonații au urmărit emisiuni create în afara Statelor Unite, printre care thrillerul franțuzesc cu mistere “Lupin” și comedia “Call My Agent!”, a declarat Michael Nathanson, analist la SVB MoffettNathanson.
De asemenea, Netflix nu este legat de părțile din industria de divertisment care se confruntă cu dificultăți, și anume cinematografele și televiziunile a adăugat Nathanson. În ultima săptămână, trei case de brokeraj și-au majorat ratingurile pentru acțiunile Netflix, în timp ce cinci și-au ridicat obiectivele de preț.
De asemenea, măsurile drastice luate de Netflix împotriva partajării parolelor dau roade, iar abonamentul său mai ieftin, cu suport publicitar, găsește mai mulți doritori.
“Experții noștri estimează că din cele 100 de milioane de gospodării care se pare că împart parolele, Netflix ar putea determina aproximativ 50% să își creeze în cele din urmă propriile conturi”, a declarat analistul Jamie Lumley.
Netflix ar fi adăugat un număr net de 1,77 milioane de abonați, potrivit Refinitiv, în ceea ce este de obicei un trimestru slab din cauza vacanțelor școlare. Compania a pierdut aproape 1 milion de abonați în perioada similară a anului trecut.
De asemenea, au trecut două trimestre întregi de când Netflix a lansat abonamentul cu reclame, care a atras probabil 2,7 milioane de abonați în perioada aprilie-iunie, potrivit firmei de cercetare Visible Alpha.
“Ne așteptăm ca cel mai important aspect al măsurilor drastice luate de Netflix împotriva partajării parolelor să fie catalizatorul pe care îl va crea pentru a atrage mai mulți utilizatori către abonamentul de bază de 6,99 dolari cu reclame, generând la rândul său venituri mai mari din publicitate”, au declarat analiștii Macquarie.
Veniturile susținute de publicitate au ajuns probabil la 169,3 milioane de dolari în al doilea trimestru. Insider Intelligence preconizează că Netflix ar putea genera 770 de milioane de dolari din venituri din publicitate până la sfârșitul anului 2023.
Al doilea trimestru a prezentat, de asemenea, o programare puternică din partea Netflix, inclusiv succese precum “Queen Charlotte: A Bridgerton Story” și “Never Have I Ever Season 4”.