Compania românescă de software Zitec anunță pentru prima jumătate a anului 2024 o creștere de 25% a veniturilor liniei de business Retail și Distribuție și consolidarea portofoliului de clienți cu noi proiecte de digitalizare la nivel local și european.
În prima parte a anului 2024, consumul a fost unul precaut, iar investițiile în piață au scăzut, se arată într-un comunicat al companiei. Mai mult, consumatorii au devenit tot mai atenți la ofertele comercianților, așteptând aceeași experiență de cumpărare atât în magazinele fizice, cât și în mediul online.
Zitec a dezvoltat proiecte de digitalizare pentru branduri internaționale și locale precum: Leroy Merlin, KFC, Ivatherm, Interbrands Orbico, Sportano, Agrii, Flanco, Brico Depot, Arctic, Decathlon și eMag.
„Ne bucurăm să vedem o deschidere tot mai mare către transformarea digitală a afacerilor și către schimbările organizaționale necesare accelerării acestui proces. Dacă vorbim despre România în special, comercianții sunt bine conectați la piața globală și la cele mai recente tendințe tehnologice. Aceștia au o înțelegere foarte bună a ROI-ului rezultat din adoptarea noilor tehnologii și vedem investiții considerabile în resurse dedicate, precum departamente sau echipe de Data Analytics sau transformare digitală. Comercianții sunt de asemenea interesați de soluțiile bazate pe A.I. care contribuie la automatizarea și personalizarea interacțiunilor, oferind consumatorilor răspunsuri rapide sau sugestii personalizate în timp real”, afirmă Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec.
Zitec este lider în servicii de dezvoltare de software end-to-end în România și partener de încredere pentru transformarea digitală a multinaționalelor europene din peste 30 de țări. Echipele Zitec au livrat mai bine de jumătate de milion de servicii personalizate de dezvoltare de produs, alături de 750 de proiecte digitale end-to-end, pentru clienți precum eMag, Sameday, Decathlon, Leroy Merlin, Flanco, BricoDepot sau Arctic.