Compania de tehnologie Life is Hard, listată la BVB, piața AeRo, încheie prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 12,4 milioane de lei – cu 20% mai mare decât perioada similară 2021 – și un profit net de 1,6 mil lei, în creștere de 335% față de primul semestru al anului precedent. Compania dezvoltă o platformă destinată asigurărilor, în care anunță că integrează “elemente importante de inteligență artificială”.
Tot în primele șase luni din 2022 compania și-a scăzut gradul de îndatorare.
„Ivestim în zone de business capabile să asigure rezultate și impact semnificativ și pe termen lung: LIFE IS HARD este în construcție accelerată a noului 24broker, unde integrăm elemente importante de inteligență artificială și competențe de care industria de asigurări are mare nevoie ca să crească”, menționează Cătălin Chiș, Președinte și CEO al companiei
24broker este o platformă de intermediere a asigurărilor, utilizată de 11.280 de consultanți în asigurări și 110 companii de brokeraj, dintr-un total de 270 companii active în piață, informează compania.
Prin intermediul platformei sunt subscrise 4.6 miliarde de lei Prime Brute, susținând 51% din canalul de brokeraj și 37 % din totalul industriei de asigurări din România.
În ceea ce privește strategia de dezvoltare a companiilor în care LIH are dețineri, aceasta este concentrată în 2022 pe creșterea accesului la resurse umane (Innobyte), prin utilizarea de noi tehnologii și platforme e-commerce, respectiv extinderea de capabilități (Performia), prin digitalizarea unor procese în contabilitate – ambele demersuri cu impact direct în nivelul de profitabilitate pe termen mediu și rezultate vizibile în următoarele 18 luni.
Cele mai importante evenimente de business pentru activitatea LIH din primele 6 luni ale acestui an au fost legate de divizarea valorii nominale a acțiunilor (ianuarie 2022), emisiunea de obligațiuni pe sistemul multilateral de tranzacționare (februarie a.c), facilitatea de împrumut în valoare totală de 300 mii lei adresată salariaților LIH, respectiv aprobarea unui buget de 2,8 mil euro, estimat pentru achiziția unei noi companii (aprilie a.c.).