Companiile pot solicita microgranturi de 2.000 de euro, prin Măsura 1, de astăzi

euro-bani-cash-pexels

Măsura 1 (ediția 2021), program prin care companiile mici și mijlocii pot solicita microgranturi de capital de lucru de câte 2.000 de euro, a demarat oficial luni, 25 octombrie, la ora 10.00.

La ora 12.00), în aplicația electronică de înscriere figurau deja 10.005 de aplicanți, cu un buget total solicitat de 20.010.000 euro.

Bugetul total disponibil în 2021 prin Măsura 1 este de 65 de milioane de euro. La prima ediție, din 2020, s-a cheltuit o treime din bugetul total, de 100 de milioane de euro.

Beneficiarii acestei măsuri sunt:

✓ Întreprinderi mici și mijlocii care nu dețin salariați la data de 31.12.2019
✓ PFA, II, IF, ONG cu activitate economică în unul din domeniile de activitate prevăzute în anexa nr. 1
✓ PFA/CMI, dacă au fost implicate în transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea și tratamentul pacienților diagnosticați cu COVID-19
✓ Profesii liberale cu activitate economică în unul din domeniile de activitate prevăzute în anexa nr. 1

Procedura de înscriere

Înscrierile se fac pe AICI pe Portalul de granturi IMM, în 2 etape:

  •     Etapa 1 de creare profil, user și parolă, unde aplicanții vor înregistra, pe portalul de granturi IMM, cu semnătură electronică, atât datele reprezentantului legal/împuternicit, cât și datele IMM/PFA/ONG/CMI/II/IF/profesie liberală. Se vor putea înregistra și ceilalți aplicanți elibili care nu aveau cont pe platforma electronică. Aceasta este etapa care a început lunea trecută, 18 octombrie 2021.
  •     Etapa 2 de înscriere în cadrul sesiunii 2 aferente măsurii 1- Microgranturi în care aplicanții, cu profilul, user, și parola generate în prima etapă, vor completa și transmite formularul de înscriere. Această etapă  are loc începând de luni, 25 octombrie 2021, de la ora 10.00, pentru o perioadă de 30 zile calendaristice (până la ora 20.00 a ultimei zile de înscriere, cu posibilitatea de prelungire a termenului până la epuizarea bugetului).

„Aplicanții care sunt deja înscriși în platforma informatică  vor putea utiliza aceste conturi în noua sesiune cu obligativitatea de a regenera, semna și reîncarca declarațiile și documentele actualizate”, a precizat  Ministerul Economiei.

Procedura completă, AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *