Crizele de reputație cu care se pot confrunta companiile în 2025

companii, marketing Sursă foto: Unsplash

Companiile pot fi vulnerabile în fața unor crize reputaționale în anul 2025, în contextul politic și economic actual, potrivit unui studiu făcut de Agenția de Comunicare Rogalschi Damaskin. Studiul a fost desfășurat pe platforma Insight Lab la începutul anului acestuia cu respondenți din domeniul jurnalismului.

Toate companiile sunt expuse unui risc de criză de ruputație, însă cele mai afectate pot fi cele care asigură economia la nivel macro. Pentru a rezolva aceste probleme, e nevoie ca firmele să pregătească un set de instrumente care să asigure o comunicare eficientă cu publicul său, arată studiul.

Mediul de afaceri poate fi expus la criză în următoarele 12 luni din cauza alegerilor prezindențiale care vor avea loc în luna mai, spun 40,30% dintre respondenți. Jurnaliștii consideră că factorii declanșatori ai crizei sunt implementarea unor noi taxe și creșterea celor existente, inflația și scăderea economiei.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Domeniile care vor avea parte de crize de comunicare tot din cauza contextului economic sunt domeniul de energie, petrol și gaze, industria financiar – bancară, tehnologia și comunicațiile, asigurările, serviciile pentru piața muncii, piața imobiliară, transporturile și mobilitatea.

Jurnaliștii respondenți sunt de părere că există o serie de metode prin care companiile pot gestiona aceste crize, acestea fiind opiniile și analizele de piață, campaniile de comunicare, cercetările de piață și campanii de responsabilizare socială.

Rezultatele arată că 3,6% din 5 respondenți consideră că firmele străine au de pierdut în fața celor românești.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.