Cheltuielile vizitatorilor străini în statul croat au urcat cu 2,7% anul trecut, la nivelul record de 14,97 miliarde de euro, conform datelor Băncii Naţionale a Croaţiei (HNB), reprezentând o creştere semnificativă, în pofida incertitudinilor globale, informează site-ul thedubrovniktimes.com, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În trimestrul patru din 2024, cheltuielile vizitatorilor străini s-au situat la aproape 1,8 miliarde de euro, un avans de 10,1% faţă de perioada similară din 2023.

“În 2024, am înregistrat venituri din turism de aproape 15 miliarde de euro, un record pentru noi. Ceea ce este şi mai important, am realizat aceste evoluţii atât în pre-sezon când şi în post-sezon, datorită investiţiilor masive în infrastructura turistică”, a declarat m0inistrul croat al Turismului, Tonči Glavina.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Acesta a explicat că eforturile importante de promovare la târgurile globale de turism au asigurat locul Croaţiei ca o destinaţie de vârf. “Nu ne mai concentrăm doar pe lunile de vară, ridicăm calitatea serviciilor noastre şi poziţionăm Croaţia ca destinaţie sustenabilă, pe tot parcursul anului”, a adăugat ministrul Turismului.

Turismul este responsabil pentru aproximativ 20% din economia Croaţiei, ţară cu o populaţie de 3,9 milioane de locuitori.