Cu mii de zboruri anulate, Lufthansa anunță că veniturile au crescut de peste două ori, iar compania a revenit la profitabilitate în trimestrul al doilea

Lufthansa Sursa foto: Pixabay

Compania germană Lufthansa a revenit la profitabilitate în trimestrul al doilea, raportând că veniturile sale au crescut de peste două ori faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, transmite Reuters. Rezultatele vin în contextul în care compania anulează mii de zboruri.

Veniturile grupului au fost de aproximativ 8,5 miliarde de euro (8,55 miliarde de dolari) în trimestrul respectiv, comparativ cu 3,2 miliarde de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit cifrelor preliminare publicate vineri.

”Grupul a beneficiat de o performanţă constantă puternică la Lufthansa Cargo”, a spus compania aeriană într-un comunicat.

Fluxul de numerar ajustat a fost raportat la aproximativ 2 miliarde de euro, stimulat de cererea puternică de rezervări şi de profitul operaţional, a spus compania, adăugând că datoria netă ar fi scăzut cu o sumă similară în trimestrul al doilea.

Câştigul ajustat (EBIT) a fost între 350 şi 400 de milioane de euro, în comparaţie cu o pierdere de 827 de milioane de euro cu un an mai devreme, a spus Lufthansa.

Săptămâna aceasta, Lufthansa a anunțat că anulează încă 2.000 de zboruri din Frankfurt și München în această vară, invocând lipsa de personal în aeroporturi, precum și pandemia de COVID.

Cu aceste noi anulări, numărul total de anulări al companiei aeriene ajunge la aproape 6.000, potrivit Bloomberg.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *