Cum vor polonezii de la Żabka să cucerească piața de retail din România? Retailerul a deschis primele cinci magazine unde lucrează 20 de angajați

Froo_store_outside

Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a deschis primele cinci magazine în România, sub brandul Froo, în sistem de franciză. În cele 5 magazine lucrează în total 20 de angajați, potrivit reprezentanților Żabka.

Grupul, care deține, printre altele, un lanț de peste 10.000 de magazine Żabka în Polonia și Maczfit, o companie lider de catering dietetic, și-a unit forțele cu DRIM Daniel Distributie în februarie anul acesta, preluând pachetul majoritar într-o companie lider de distribuție FMCG în România. Froo sunt magazine moderne echivalente cu magazinele Żabka care operează în Polonia.

Reprezentanții companiei nu au dorit să dea mai multe informații despre câte magazine sub brandul Froo vor să deschidă în acest an în România, spunând că analizează diverse locații, fiind în negocieri și pentru alte 5-6 orașe din România.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Următoarele 2-3 rânduri de magazine vor fi tot în București. Ne uităm în general la suprafețe de 50-100 mp pentru magazinele noastre”, spune Radu Trandafir, director general, Froo România.

Froo

În Polonia, retailerul deschide circa 3 magazine pe zi, ritmul de dezvoltare fiind unul foarte alert. În ceea ce privește planurile din România, reprezentanții Żabka spun că este posibil sa mențină aceelași ritm, însă va dura o perioadă.

„Este posibil (n.red-să deschidem trei magazine într-o zi). Este posibil la același nivel? Probabil că va dura o perioadă. În trei luni am deschis trei magazine și vom continua acest ritm. Încercăm să lucrăm cu aceeași viteză”, a declarat Anna Grabowska, director general Żabka International.

Froo

Doar 20% din produsele Froo vor fi poloneze

Reprezentanții companiei spun că 80% din produsele din magazine vor fi din România și mărci internaționale provenite de la furnizori români, în timp ce doar 20% vor fi din Polonia. Gama include sandvișuri Tommy Bites, produse de prânz Good Soul și băuturi Barefruit. Magazinul va mai avea și o gamă de gustări calde, cum ar fi hotdogi sau cartofi prăjiți, precum și cafea. În cele 5 magazine lucrează în total 20 de angajați.

Întrebați dacă vor exista și parteneriate cu fermierii locali, reprezentanții companiei au transmis că aceste colaborări se vor lega în funcție de nevoile și cerințele clienților.

Froo

Żabka a înregistrat venituri de 5 miliarde euro în Polonia, având 17 milioane de clienți. Retailerul este prezent în Polonia cu 10.000 de magazine și are 63.000 de angajați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: