Curtea de Apel din Paris a respins cererea Volkswagen de a nu admite acuzațiile de înșelăciune în cazul Dieselgate din Franța 

Volkswagen Pexels Foto: Volkswagen / Pexels.com

Curtea de Apel din Paris nu a fost de acord miercuri cu o cerere a producătorului auto german Volkswagen de respingere a acuzațiilor de înșelăciune în cadrul unei anchete privind emisiile diesel în Franța, a relatat miercuri Agenția France Presse, citând o sursă apropiată dosarului, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volkswagen a susținut că nu poate fi acuzat a doua oară, după ce în 2018 a fost amendat cu 1 miliard de euro în Germania în același caz, a precizat sursa.

Nici Volkswagen Franța și nici Curtea nu au putut fi contactate pentru comentarii imediate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Volkswagen a recunoscut în 2015 că aproximativ 11 milioane de mașini din întreaga lume au fost echipate cu un software care a trișat testele de emisii diesel concepute pentru a limita emisiile mașinilor între 2009 și 2015.

Așa-numitul scandal “dieselgate” a declanșat cea mai mare criză de afaceri din istoria companiei, care a costat compania germană peste 32 de miliarde de euro în reparații de vehicule, amenzi și costuri juridice, în timp ce a declanșat procese în justiție în mai multe țări.