Chiar dacă modelele Dacia nu sunt sofisticate, Renault tot are probleme în a primi toate componentele necesare pentru a livra automobile chiar dacă nu reușește să primească de la funizori toate componentele. De altfel, potrivit publicației franceze L’Argus Dacia va livra modelul Duster fără închidere centralizată, cel puțin pe piața din Franța.
Renault, de exemplu, nu poate livra mașinile care ar fi trebuit să fie echipate cu frânarea de urgență AEB. Modelele afectate de această problemă sunt, potrivit Profit.ro, Zoe, Clio și Captur, iar versiunile fără echipamentele AEB vor avea prețul micșorat. La Dacia, problemele majore sunt cele cu compresoarele de aer condiționat, care au ca furnizori Marelli, Bosch și Continental, fără de care mașina nu poate fi asamblată.
De asemenea, au apărut probleme cu unitățile de control al airbagurilor, care nu pot fi eliminate din automobile. Una dintre problemele care s-a rezolvat la Dacia, în schimb, este cea a sistemelor de închidere centralizată, atât pe Duster, cât și pe Sandero. Acestea pot lipsi de pe mașini la livrare dar pot fi echipate ulterior, pe măsură ce componentele sunt furnizate.
Reprezentanții Dacia au precizat pentru Profit.ro că singura situație de aceste fel a fost cea referitoare la sistemele multimedia, care echipau modelul Duster, înainte de face-lift. După restilizare, mașina a primit un nou sistem multimedia.
Dacia fost nevoită să oprească producția în acest an pentru circa 30 de zile, de la începutul anului, înregistrând pierderi din cauza automobilelor care nu au mai fost produse de câteva sute de milioane de euro. Și cealaltă uzină auto din România, Ford, a fost nevoită să oprească producția în mod repetat sau să reducă schimburile din uzină, ca urmare a crizei de semiconductori.