Dacia a livrat, în Franța, modele Duster fără închidere centralizată din cauza crizei de componente

dacia duster Sursa foto: Dacia.ro

Chiar dacă modelele Dacia nu sunt sofisticate, Renault tot are probleme în a primi toate componentele necesare pentru a livra automobile chiar dacă nu reușește să primească de la funizori toate componentele. De altfel, potrivit publicației franceze L’Argus Dacia va livra modelul Duster fără închidere centralizată, cel puțin pe piața din Franța.

Renault, de exemplu, nu poate livra mașinile care ar fi trebuit să fie echipate cu frânarea de urgență AEB. Modelele afectate de această problemă sunt, potrivit Profit.ro, Zoe, Clio și Captur, iar versiunile fără echipamentele AEB vor avea prețul micșorat. La Dacia, problemele majore sunt cele cu compresoarele de aer condiționat, care au ca furnizori Marelli, Bosch și Continental, fără de care mașina nu poate fi asamblată.

De asemenea, au apărut probleme cu unitățile de control al airbagurilor, care nu pot fi eliminate din automobile. Una dintre problemele care s-a rezolvat la Dacia, în schimb, este cea a sistemelor de închidere centralizată, atât pe Duster, cât și pe Sandero. Acestea pot lipsi de pe mașini la livrare dar pot fi echipate ulterior, pe măsură ce componentele sunt furnizate.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Reprezentanții Dacia au precizat pentru Profit.ro că singura situație de aceste fel a fost cea referitoare la sistemele multimedia, care echipau modelul Duster, înainte de face-lift. După restilizare, mașina a primit un nou sistem multimedia.

Dacia fost nevoită să oprească producția în acest an pentru circa 30 de zile, de la începutul anului, înregistrând pierderi din cauza automobilelor care nu au mai fost produse de câteva sute de milioane de euro. Și cealaltă uzină auto din România, Ford, a fost nevoită să oprească producția în mod repetat sau să reducă schimburile din uzină, ca urmare a crizei de semiconductori.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: