Dacia Bigster a fost prezentat București la mai bine de un an de când Renault a prezentat conceptul, care va intra în producția de serie la finalul anului 2024, și va fi livrat către clienți în 2025. SUV-ul compact va avea 5 sau 7 locuri, și nu va avea motorizări diesel.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mașina de serie va include elemente din plastic reciclat și nimic cromat, semn că Dacia mizează pe un design simplu pentru modelul de serie rezultat din Bigster. De altfel, e foarte probabil ca și numele produsului de serie să fie diferit de cel actual al conceptului.

Conceptul prezentat nu are interiorul finalizat și nici motor, transmisie sau suspensii. Cu o greutate de aproximativ două tone este deplasat cu ajutorul unui motor electric.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Modelul de serie care va apărea din Bigster va fi mai mare decât Duster și va include motorizări pe benzină și hibride mai performante, prețul fiind și el mai ridicat.

Dacia spune că modelul bazat pe conceptul Bigster va apărea pe piață în perioada în care SUV-urile sunt încă în vogă, mai ales că este de așteptat ca piața SUV-urilor să fie mult mai puțin interesantă pentru clienți din 2030 încolo, din cauza greutății lor a eficienței reduse și a consumului ridicat.

Interesant e că mașina de serie va fi dezvoltată pe platforma CMF-B.

Adaptarea noii platforme la modelele Dacia și Lada se va face progresiv, până în 2025, pe măsură ce fiecare vehicul va fi reînnoit. Astfel, peste trei ani, gama Dacia ar putea include șase modele, dintre care unul (Spring) de segment A (de oraș), trei de segment B (Logan, Sandero, Duster) și două de segment C (Jogger și varianta de serie a conceptului Bigster).