Dacia se impune ca brandul care vinde cele mai multe mașini francezilor

dacia sandero Sursa foto: Dacia

Dacia se află pe primul loc în Franța în clasamentul vânzărilor către persoane fizice, cu aproape 100.000 de vehicule vândute în acest an (99.698 mașini în 20 decembrie), potrivit cifrelor furnizate de Autoways și citate de BFM TV.

Brandul românesc devansează astfel Renault, cu 91.246 vehicule vândute, Peugeot, cu 87.524 unități sau Citroën (51.972 înmatriculări).

Dacia depășește pentru prima oară în topul vânzărilor către persoane fizice în Franța Renault și Peugeot.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Era deja un succes, acum este un triumf. În acest an, Dacia a vândut mai multe mașini noi către persoanele fizice decât orice alt constructor”, notează publicația franceză.

Această performanță reprezintă o cotă pe piața persoanelor fizice de 14,4% în primele 11 luni ale anului. Potrivit datelor AAA Data, Renault are o cotă pe această piață de 13,6% iar Peugeot 13,3%.

BFM TV notează că piața persoanelor fizice reprezint în acest an 44% din vânzările de mașini noi, restul fiind împărțite între achizițiile de vehicule de către companii și firmele de închiriere de mașini. Dar reprezintă o piață simbolică, deoarece este vorba de preferințele reale ale persoanelor fizice.

Fenomenul Dacia nu este o surpriză, potrivit sursei citate, în condițiile în care Sandero era deja în 2020 “mașina preferată a francezilor”.

Clasamentul 2021 pe toate segmentele de piață rămâne dominat de Peugeot, Renault și Citroën. Dacia se clasează pe locul patru. O evoluție impresionantă, în condițiile în care brandul românesc, înființat în 1966 și cumpărat de grupul Renault în 1999, nu trebuia inițial să fie comercializat în Franța, notează BFM TV.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: