Dacia Spring, cea mai ieftină mașină electrică din Europa, a sărbătorit recent o piatră de hotar majoră, reușind să ajungă la 40.000 de comenzi plasate în termen de numai opt luni, 15.000 de mașini fiind deja livrate, scrie Inside EVs.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania a lansat inițial un program de precomandă în mai multe țări europene (Franța, Italia, Germania, România, Spania etc.), strângând peste 16.000 de rezervări în trei luni (între martie și iunie 2021).

Ulterior, Dacia Spring primea – în medie – peste 5.000 de comenzi noi pe lună din iulie.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Majoritatea cumpărătorilor Dacia Spring sunt clienți noi pentru marca Dacia – în Franța, în special, reprezentând 8 din 10 vânzări.

Principalul motiv al succesului Dacia Spring este accesibilitatea (de fapt, este cea mai ieftină mașină electrică din Europa) și specificațiile de bază/de bază suficient de bune pentru operațiunile zilnice.

Xavier Martinet, directorul de vânzări și marketing al Dacia, a declarat: „Cu 40.000 de comenzi în opt luni, Spring are un început comercial excelent. Făcând mobilitatea electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienții deja familiarizați cu marca Dacia, cât și în mare parte clienți noi”.