Danone a investit patru milioane de euro în schimbarea ambalajelor unor produse cu unele făcute din trestie de zahăr

danone, fabrica, productie lactate

Danone România a inaugurat o nouă linie de ambalare în fabrica sa din București, în urma unei investiții de patru milioane de euro, prin care schimbă ambalajele Tetra Pak pentru iaurturile de băut din gamele Danone și Activia. Noile ambalaje vor fi realizate în proporție de 93% din materiale pe bază de plante și anume din trestie de zahăr, ceea ce contribuie la reducerea amprentei de carbon a acestor produse cu 45%.

Danone este primul partener din România alături de care compania Tetra Pak implementează un astfel de proiect la nivel local, în categoria de ambalaje sustenabile pentru iaurturi de băut. Datorită modului în care este produs, materialul contribuie la diminuarea impactului asupra mediului, prin reducerea amprentei de carbon a fiecărui ambalaj de iaurt cu 45%, lucru atestat și prin certificarea Carbon Trust. De asemenea, acesta are și certificare Bonsucro, care atestă sursa sustenabilă a trestiei de zahăr.

„Suntem constant preocupați de sustenabilitatea produselor noastre, iar acest lucru se reflectă deopotrivă în calitatea iaurtului, precum și la nivelul de ambalaje. În ultimii 20 de ani, de când producem iaurturi în România, am căutat și implementat soluții de ambalare care să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, iar cu ajutorul partenerilor de la Tetra Pak, am folosit până în prezent carton certificat FSC, cu fibre de lemn din origini controlate, pentru produsele din gamele noastre de băut, Danone și Activia. Ne-am propus să ținem pasul cu soluțiile moderne de ambalare care reușesc să aibă o amprentă mai scăzută asupra mediului, astfel că, investiția  pe care am realizat-o este o acțiune concretă pentru atingerea obiectivelor noastre de a fi cât mai responsabili, în tot ceea ce facem”, declară Cătălin Manoli, Director Fabrica Danone România.

Odată cu această investiție, ambalajele celor două game vor beneficia și de un nou design al recipientului, la nivel de formă și grafică. Danone a implementat și o schimbare importantă care îmbunătățește experiența consumatorilor, prin introducerea formatului One Step Opening, care elimină capacul intermediar, ceea ce facilitează o deschidere mai ușoară a recipientului, păstrând 100% calitatea produsului din interior.

Sursa foto: Danone, Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *