Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media, prin care magazinele de proximitate, restaurante, hoteluri și IMM-uri pot avea acces la noi tehnologii 

casa de marcat Sursa foto: Radek Homola / Unsplash

Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media deschizând accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI, potrivit unui comunicat de presă.

Compania transmite că inițiativa le permite tuturor comercianților offline, indiferent de dimensiune și industria în care activează, să devină jucători pe piața media și să își diversifice veniturile.

Pe baza datelor de cunoaștere a clienților, comercianții din rețeaua Datecs le pot monetiza oferind acces la acestea, în mod anonimizat, brandurilor care își doresc să deruleze campanii de media mai eficiente, cu ajutorul Retail Media.

„Casa de marcat fiscală nu este doar un echipament cerut de legiuitor, ci devine un instrument generator de venituri pentru toți comercianții, indiferent de dimensiune și domeniu. La casieria comerciantului, se materializează decizia de cumpărare a clienților și se conturează potențialele achiziții. De multe ori, retailerii nu înțeleg de ce un client potențial pentru un anumit produs nu finalizează o achiziție sau de ce frecvența cumpărăturilor este alimentată de o cerere mai mare într-o perioadă, în timp ce, alteori, cererea pentru același produs este scăzută. Prin analiza tranzacțiilor colectate de casele de marcat și profilarea clienților, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, aceste sincope pot fi eliminate, iar vânzările și veniturile comercianților pot fi optimizate”, spune Velin Ganev, CEO Danubius Exim.

Potrivit companiei, profilul cumpărătorilor poate fi conturat, cu ajutorul Footprints AI, pe baza datelor anonimizate de tranzacții colectate de casele de marcat inteligente amplasate la comercianți. Coșul de cumpărături, serviciile de cazare, plățile la restaurant etc. oferă informații relevante despre cumpărători. Iar analiza tranzacțiilor la nivelul întregii rețele Datecs (Danubius), cu ajutorul inteligenței artificiale, le oferă comercianților statistici pentru o mai bună cunoaștere a clienților, iar brandurilor, date pentru o targetare mai precisă, cu un impact mai mare în vânzările din comerțul fizic.

Parteneriatul vizează atât magazine de proximitate, cât și restaurante și hoteluri din întreaga țară, care au instalate case de marcat din portofoliul Danubius.

Conform comunicatului, Footprints AI facilitează analiza datelor despre clienți așa cum, în acest moment, nu o poate face nicio altă soluție. Datele colectate în noul ecosistem național de IMM-uri vor contribui la înțelegerea profundă a consumatorului român, într-un sistem de analiză aproape în timp real. Vor putea fi, astfel, înțelese tiparele și preferințele de consum, precum și schimbările obiceiurilor consumatorilor, de la o lună la alta, în legătură directă cu fluctuațiile economice și impactul acestora în consum.

Sursa foto: Radek Homola / Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *