Digitalizarea în retail. Brandul românesc de haine pentru copii iELM anunță dublarea vânzărilor în 2020, după implementarea unei strategii de digital marketing

ielm foto Sursa foto: iElm, Facebook

Brandul românesc de haine pentru copii iELM și-a dublat vânzările în 2020, după implementarea unei strategii de digital marketing și vizează extinderea în încă trei țări, spun reprezentanții companiei.

Zitec, companie activă pe piața de IT & digital marketing din România și furnizorul de servicii complete de digital marketing al brandului de haine pentru copii iELM, anunță că în urma implementării strategiei internaționale de promovare online, retailerul a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia, ajungând la o prezență în 17 țări cu Zitec în calitate de partener full service.

Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

“Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare. În anul 2018, compania a început colaborarea cu  Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală, iELM dorind să pătrundă pe fiecare piață prin adaptarea la cultura specifică”, spun reprezentanții Zitec. S-a creat magazinul online, folosind o platformă de e-commerce și s-a realizat tranziția de la vânzarea exclusiv prin rețelele de socializare la o abordare completă pentru mediul online.

În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor  față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%..

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: