Brandul românesc de haine pentru copii iELM și-a dublat vânzările în 2020, după implementarea unei strategii de digital marketing și vizează extinderea în încă trei țări, spun reprezentanții companiei.
Zitec, companie activă pe piața de IT & digital marketing din România și furnizorul de servicii complete de digital marketing al brandului de haine pentru copii iELM, anunță că în urma implementării strategiei internaționale de promovare online, retailerul a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia, ajungând la o prezență în 17 țări cu Zitec în calitate de partener full service.
Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi.
“Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare. În anul 2018, compania a început colaborarea cu Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală, iELM dorind să pătrundă pe fiecare piață prin adaptarea la cultura specifică”, spun reprezentanții Zitec. S-a creat magazinul online, folosind o platformă de e-commerce și s-a realizat tranziția de la vânzarea exclusiv prin rețelele de socializare la o abordare completă pentru mediul online.
În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%..