Directorul Booking: Corelația între rata de vaccinare și rata de rezervare este foarte clară

pensiune, romania, bran, turism, vacanta Sursa foto: Unsplash Lucian B

Directorul booking.com, Glenn Fogel, afirmă că există o corelație evidentă între rata de vaccinare și rata de rezervări de vacanțe, avertizând că singura speranță este în vaccinare.

“Avem speranța că situația se ameliorează, dar tragediile continuă în mai multe regiuni ale lumii. Singura speranță într-o relansare reală rezidă în vaccinare. Corelația între rata de vaccinare și rata de rezervare este foarte clară”, spune el, citat de bfmtv.

Acesta crede că vor rămîne în continuare minoritare călătoriile internaționale, dar mulți au intenția de a călători în propria țară.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

În orice caz, “pașaportul sanitar sau orice alt intrument care ar putea garanta securitatea deplasărilor interioare și internaționale va fi indispensabil”, consideră Glenn Fogel.

În anul carantinelor internaționale, Booking s-a comportat mai bine decât concurenții săi iar capitalizarea sa chiar a crescut ușor, la 90,6 miliarde de dolari, în ciuda faptului că cifra de afaceri a scăzut la jumătate în perioada crizei.

Cum a reușit Booking să ajungă aici? “Am evaluat încă din martie 2020 reursele de care am avea nevoie pentru a compensa o eventuală absență totală a cifrei de afaceri pentru o perioadă de doi ani.”

În aprilie 2020, Booking.com a reușit să atragă fonduri de 3,3 miliarde de euro, dar acest aport s-a dovedit insuficient astfel încât compania a anuțat o reducere cu 25% a numărului de angajați, respectiv 4.375 din totalul de 17.500.

“A fost foarte dificil. Cu atât mai mult cu cât nimeni nu a meritat. Dar trebuia sî încercăm să supraviețuim acestei catastrofe”, a adăugat Glenn Fogel.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: