Directorul STB : bandă unică pentru autobuze pe bulevardul Iuliu Maniu de la Lujerului până la APACA. Șoferii care circulă pe banda STB vor fi fi amendați pe baza camerelor montate pe autobuze

autobuz, banda unica, bucuresti,stelian bujduveanu Sursa foto: Facebook / Stelian Bujduveanu

Primăria Capitalei va amenaja o bandă unică pentru autobuze pe bulevardul Iuliu Maniu de la Lujerului până la APACA în sectorul 6 și de la Piața Muncii până la Unirii în sectorul 3, a anunțat directorul general al Societății de Transport București, Daniel Istrate. Directorul STB a precizat pentru Gândul.ro că așteaptă și proiectul Ministerului de Interne (n.r proiect de lege depus și Ordonanță a Guvernului) pentru modificarea Codului Rutier astfel încât șoferii care circulă pe banda dedicată transportului în comun să fie amendați pe baza înregistrăzilor de pe camerele montate pe autobuzele STB. Delimitarea liniilor de tramvai (ampriza) cu garduri metalice de traficul rutier, proiect început în mandatul Gabrielei Firea și amenajarea culoarelor dedicate autobuzelor STB sunt măsuri simple de pus în practică și foarte eficiente ca rezultate.

În decembrie 2023, la introducerea în circulație a autobuzelor electrice BMC, Primăria Capitalei a inaugurat și benzile speciale pentru autobuze pe relația Piața presei Libere-Arcul de Triumf (bulev. Regele Mihai I) și Băneasa-Aviatorilor -Piața Charles de Gaulle. De asemenea, autobuzele care fac legătura între cartierul Greenfield și zona de nord au traseu prelungit până la Piața Victoriei la metrou.

Pe bulevardul Iuliu Maniu, una dintre cele mai aglomerate artere din București (intrarea dinspre A 1 București-Pitești), PMB a amenajat o bandă dedicată STB pe sensul spre Cotroceni (intersecția APACA Iuliu Maniu-Doina Cornea), dar conducătorii auto folosesc banda pentru a ajunge mai repede la semafor : ,,După banda din partea de nord (n.r bulev. Regele Mihai I – Kiseleff și Aviatorilor) ne mutăm în partea de sud și de vest. Pentru Centru venim dinspre Piața Muncii către Unirii, avem proiect și pentru Splai (Splaiul Independenței) și în Militari. pe Iuliu Maniu s-a încercat…a fost o bandă unică…nu știu cât este respectată. Noi o să încercăm să o ducem de la Lujerului până la APACA pe partea dreaptă să vedem cum circulă. În cartierele unde nu putem să facem vom încerca să introducem sensuri unice în Comisia de Circulație. În București autobuzele au întârzieri foarte mari, șoferii parchează…Acum este în studiu la MAI un proiect de lege. Noi avem camere pe autobuzele STB, iar ceea ce filmăm noi vom trimite Poliției, parcări și circulație pe banda specială. Instant trimitem imaginile Poliției. Acum nu este reglementat ” – Daniel Istrate.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Bucureștiul va avea la sfârșitul anului până la 50 de kilometri de bandă unică dedicată autobuzelor STB, dublu față de cei 22 de kilometri amenajați în prezent, promite viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. În 2024 va fi amenajată banda specială și pe Splaiul Independenței, o arteră cu o lungime considerabilă din București, a anunțat miercuri, 24 ianuarie 2024, viceprimarul Bujduveanu care răspunde de transportul public.

,,Cetățenii au ales să folosească transportul în comun pentru că este accesibil, mult mai rapid decât era în trecut și este modern în primul rând. Creșterea (n.r numărului de călători) o vom vedea la sfârșitul anului, îmi doresc să fie cât mai mulți. Sperăm într-o manieră optimistă, luând în considerare și Splaiul Independenței care este o arteră destul de lungă să ajungem la cei 50 de kilometri pe care ni i-am propus la începutul mandatului” a transmis oficialul PMB cu ocazia ,,Zilei Porților deschise la STB”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

    • Da’ de ce sa nu circule pe drumurile plătite de noi doar STB-ul???
      Că doar de aia plătim, noi șoferii, să circule doar ei!
      Marș mă!!!
      Cretini incurabili!

      • Mai ales de tine sunt platite, nu esti singurul șofer, mai sunt si soferi care nu sunt deranjati de acest lucru. Un mijloc de transport in comun, transporta mult mai multe persoane, fata de o masina personala. Nu iti convine situatia poti sa lasi masina acasa nu te obliga nimeni sa mergi cu masina personală.

      • Sunt 3 benzi pentru masini si una pentru STB.
        Soferul roman considera ca ar trebui sa aiba aceeasi prioritate in trafic ca un autobz.

        El singur in masina, sa stea dupa curul lui alti 60 de oameni din autobuz. Misecuvinism maxim.

      • Sorine, cretin esti tu. Mars in vest sa vezi cat esti taxat ca esti cuckalar si iti pute in transportul public, vrei sa mergi in cazanul rau? Plateste! Si inghesuie-te cu restul meltenilor pe benzile ramase, bucurestenii civilizati va saluta din STB cu degetul mijlociu!

    • Pentru ca nu știm sa cerem primarilor sa caute solutii mai ales pentru taxele plătite. Din taxele plătite de șoferi se plătesc subvențiile la transportul public.
      Alegem doar incapabili și corupti care în loc sa dezvolte trama stradală și infrastructura pun restricții șoferilor dar niciuna dezvoltatorilor.

  1. Felicitari ca ce ? Mare parte din cei care vor tranzita peacolo vor sta mai mult in trafic
    Doar o mana de oameni vor ajunge mai repede la destinatie in orele de varf
    Se sugruma traficul doar de dragul Stb ului

  2. Ar trebui făcute mai multe benzi pentru Stb. Trântorii carora le pute in stb să aștepte triplu in propriile mașini, că na, de aia se duc la munca cu mașina.
    Și eu am mașina dar, folosesc stb-ul pe timp de iarnă și bicicleta vara.

  3. Mai ales de tine sunt platite, nu esti singurul șofer, mai sunt si soferi care nu sunt deranjati de acest lucru. Un mijloc de transport in comun, transporta mult mai multe persoane, fata de o masina personala. Nu iti convine situatia poti sa lasi masina acasa nu te obliga nimeni sa mergi cu masina personală.

  4. chiar asa oameni idioti sunt unii? stiti filmul idiocracy? unii comentatori sa-r incadra perfect acolo :)) f bine, cat mai multe benzi dedicate, linii de tramvai, doar pt tramvai si piste de biciclete, toti vor injura o perioada, apoi se vor urca in transportul in comun si se vor relaxa pana la munca, asta daca va circulca si politia cu ele si controlorii caci altfel o masura nu o spala pe cealalta dar o poate anula, asa ca grija la hoti, cersetori, aurolaci si alte specii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.