DN 1, Valea Prahovei : CNAIR repară un viaduct de lângă Posada construit în 1925. Lucrările durează 10 luni

DN 1 Pod Posada Valea Orății

Un nou șantier se deschide pe DN 1 Valea Prahovei. Compania de Drumuri a scos la licitație contractul pentru reparații capitale la viaductul Valea Orății, un pod construit în 1925 pe serpentinele dintre Posada și Sinaia. Viaductul de la Valea Orății, în circulație de aproape un secol, are o lungime de 96 de metri și o ,,stare tehnică necorespunzătoare cu elemente constructive aflate în stare avansată de degradare” atât la suprastructură cât și la elementele de rezistență care susțin calea podului, potrivit expertizei tehnice pe care a consultat-o Economedia. Reparațiile se vor face cu restricții de circulație cu avizul poliției rutiere atât pentru sistemul de dirijare cât mai ales pentru perioada și durata restricțiilor, cel mai probabil fiind excluse restricțiile în sezonul estival. Graficul general de execuție : primele 5 luni sunt alocate lucrărilor la infrastructură, în paralel, din luna III până în luna VII lucrări la suprastructură, iar din luna VII până în luna IX lucrări la rampele viaductului. În ultima lună a graficului se vor face lucrări în albia râului.

,,Viaductul a fost construit în anul 1925, fiind proiectat să preia încărcările clasei I de încărcare, convoiul german de calcul (încărcare cu compresor și oameni). Aplicarea lucrărilor de întreținere prevăzute asigură readucerea viaductului la condițiile de exploatare prevăzute în proiectul inițial în condiții normale de desfășurare a circulației rutiere și pietonale, garantate pentru o durată de exploatare de 30 de ani. Lățimea părții carosabile de 5 metri cu restricționarea circulației pe o singură bandă a impus lărgirea viaductului pentru 2 benzi. Lărgirea viaductului s-a realizat în 1978 prin execuția unui viaduct cu aceeași schemă statică, boltă dublu încastrat din vbeton armat cu lățimea de 3,5 metri, în aval de viaductul existent. ” -Expertiza Tehnică.

Contractul are o valoare de 3 milioane de lei și o durată de 10 luni. Dacă inginerii CNAIR ar fi ales a doua variantă propusă pentru reparații cu materiale compozite costul ar fi fost dublu, dar durata de exploatare creștea de la 30 la 50 de ani, potrivit scenariilor din expertiza tehnică.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Exceptional!
    Daca nu inainte de Cimarnic sa facem coada dincolo de Comarnic
    Vai de capul vostru CNAIR!
    Autostrafa nu!
    Ocolitoarea vaii Ph, – Ph Campina-Sacele – a murit, Pistol doarme, Grindeanu e la Timisoara!
    La revedere!

  2. Sa moara Grindeanu de nu l-au construit acum 100 de ani mai repede decât îl repara mafioții de azi în prezent.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.