Două treimi dintre IMM-urile globale au fost afectate financiar de lockdown-urile provocate de pandemie

lockdown-coronavirus-inchis sursa foto: Pexels

Două treimi (66%) dintre companiile mici şi mijlocii globale au fost afectate din punct de vedere financiar de lockdown-urile naţionale, în timp ce trei din zece entităţi (29%) au ales să dezvolte noi produse pentru a răspunde situaţiei dificile, arată datele unui studiu recent realizat de Kaspersky.

„Capacitatea de a răspunde în mod adecvat la o criză poate permite unui business să profite la maximum de ea. Potrivit lui Steven Callander, profesor de economie politică la Stanford Graduate School of Business, ‘obiectivul este de a trata o criză ca pe o problemă de management’ şi ‘să profite de lumina reflectoarelor’. Sub impactul pandemiei, deciziile au fost deosebit de complexe. Organizaţiile au trebuit să ia în considerare factorii externi – lockdown, noi cerinţe sanitare, un stil de viaţă radical schimbat – şi capacităţile lor de afaceri”, menţionează Kaspersky.

Pe lângă lansarea de noi produse şi servicii (29%), ca răspuns activ, fiecare a cincea organizaţie a intrat în noi segmente de business (21%).

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În acest context, pentru companiile din sectorul evenimente, divertisment, artă şi cultură sau chiar din sectorul medical acest lucru a însemnat lansarea unei alternative digitale a ofertelor lor fizice; pentru magazine sau restaurante – vânzarea online şi procesul de livrare la domiciliu; pentru producători – fabricarea de măşti, dezinfectant şi alte accesorii medicale sau chiar concentrarea pe furnizarea de bunuri pentru confortul casei.

De asemenea, printre alte măsuri anticriză, previzibil cea mai comună a fost aceea de a permite tuturor sau majorităţii angajaţilor să lucreze de la distanţă (46%)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: