Dezvoltarea CFR Marfă a fost afectată de deciziile haotice luate în ultimii ani, numirea în conducere a unor persoane fără a ţine cont de criteriile de competenţă şi nu este normal ca o societate care, în 2003 – 2004, era „perla” companiilor din subordinea Ministerului Transporturilor să ajungă în situaţia de astăzi, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, la întâlnirea pe care a avut-o cu federaţiile sindicale de la SNTFM CFR Marfă S.A.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat de presă al ministerului de resort, discuţiile purtate cu reprezentanţii Alianţei Federaţiilor Tehnice Feroviare şi ai Federaţiei Naţionale Feroviare Mişcare Comercial Vagoane s-au axat pe identificarea soluţiilor pentru rentabilizarea CFR Marfă precum şi cu privire la măsurile ce vor fi luate în următoarea perioadă în cadrul planului de restructurare adoptat la nivelul societăţii.

„Deciziile haotice luate în ultimii ani, numirea în vârful conducerii societăţii a unor persoane fără a ţine cont de criteriile de competenţă şi profesionalism sunt doar câteva dintre cauzele care au afectat dezvoltarea CFR Marfă. Nu este normal ca o societate care în 2003-2004 era „perla” companiilor din subordinea Ministerului să ajungă în situaţia de astăzi. Văd că noua conducere a implementat deja o serie de măsuri, iar rezultatele încep să se vadă: avem pentru prima dată, după mult timp, un buget prognozat pe profit. Sunt paşi în direcţia pe care ne-o dorim. Este vital pentru societate să fie închise “robinetele” prin care se pierdeau banii şi să îşi consolideze poziţia pe piaţă. Din păcate, din cauza deciziilor greşite din anii precedenţi, conducerea societăţii a fost nevoită să ia şi măsuri precum disponibilizarea de personal. Este o măsură radicală, dar necesară şi vrem ca în parteneriat cu organizaţiile sindicale să derulăm acest proces într-un mod transparent, cu criterii clare şi cu respectarea prevederilor referitoare la protecţia socială”, a spus Drulă.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Oficialul a adăugat că, în urma discuţiilor purtate la Bruxelles pe tema CFR Marfă, „am fost bucuros că oficialii de la Comisia Europeană au înţeles situaţia reală în care se află această companie şi au apreciat planurile de restructurare şi returnare a ajutorului de stat, pe care le-am prezentat”.

La iniţiativa ministrului Cătălin Drulă, miercuri a avut loc o întâlnire cu reprezentanţii organizaţiilor sindicale semnatare ale contractului colectiv de muncă de la nivelul CFR Marfă.