Drumul Expres Craiova – Pitești: CNAIR a dat startul pentru reluarea lucrărilor / Constructorul Ozaltin (Turcia) are 3 luni pentru organizarea de șantier și 15 luni pentru finalizarea lotului Craiova – Robănești

Drum-Expres-Lot-2-viteza-120 Sursa CNAIR

Start oficial pentru reluarea lucrărilor pe primul lot al Drumului Expres Craiova – Pitești. CNAIR a predat constructorului Ozaltin (Turcia) amplasamentul șantierului pe Lotul Craiova – Robănești, lot cu o lungime de 18 km executat în procent de 57% (la rezilierea contractului cu Tirrena Scavi în decembrie 2022).

Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi A.S (lider) – Strade Bauunternehmung SRL – Visio Construction Works SRL are la dispoziție 3 luni pentru organizarea de șantier și încă 15 luni pentru execuția lucrărilor. În această asociere sunt și doi constructori din România: Strade Bauuternehmung SRL din Craiova respectiv Visio Construction Works din București (detalii aici).

Constructorul Ozaltin este la prima lucrare pentru infrastructura mare în România, în prezent având în execuție modernizarea DN 6 Alexandria – Craiova, un tronson de aproape 50 de kilometri Roșiori – Caracal care ar fi trebuit terminat la sfârșitul anului, dar a primit o extensie pentru iulie 2024.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Deja au început procedurile pentru predarea amplasamentului, antreprenorul are un termen pentru organizarea de șantier și aprovizionare de materiale, dar deja a demarat aceste proceduri. În următoarea perioadă vom vedea utilajele în șantier trecând la execuția pentru finalizarea lucrărilor”, a precizat pentru Digi24 Cristi Tudor, purtătorul de cuvânt al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova. Pentru supervizarea contractului cu Ozaltin, CNAIR a scos la licitație un contract, iar ofertele pot fi depuse până pe 16 octombrie (detalii aici).

Dacă Ozaltin reușește să termine lucrările pe Lotul 1, UMB pe Lotul 4 DEx12, iar Aktor pe Lotul 3 de pe Autostrada A0 București Sud, atunci la sfârșitul anului viitor s-ar putea circula fără întrerupere de la Craiova la București și până la Constanța așa cum a promis (inclusiv în 2022 pentru 2023) ministrul Sorin Grindeanu. UMB este la doar 25% pe lotul 4, dar la primăvară ar putea mobiliza resursele de pe Lotul 3.

Comentarii

  1. Povesti la maxim !
    Doar programări de inaugurări ptr campania electorală a Dnei Olguța Vasilescu și a altor Primari, Parlamentari, Miniștri, candidați la Președinție!
    Asta este singurul motiv plauzibil că vor presa constructorii sa se poată circula la sfarsitul anului 2024 când o să avem alegeri locale, parlamentare.
    Acest lucru nu înseamnă : RECEPTIA LUCRARIlOR – cu proces verbal al Comisiei . Adică vor fi in continuare de executat tot felul de terasamente, drenaje, scurgeri pluviale, etc.

    • si ce e rau daca sebcircula iar pe margine mai aranjeaza unii niste rigole ori parapeti. Cu ce te deranjeaza mai ales daca e si inainte de termen.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.