După 10 ani de la primele lucrări: CNAIR a terminat lucrările de modernizare pe DN 76 Deva – Oradea

DN 76 Deva -Oradea

Compania de Drumuri a avut nevoie de 10 ani pentru a finaliza lucrările de modernizare pe DN 76 Deva – Oradea, o șosea europeană care trece prin județele Hunedoara, Arad și Bihor și asigură legătura între Autostrăzile A1 Sibiu – Nădlac și A3 Transilvania (Biharia – Borș II). După un deceniu de la semnarea primului contract, CNAIR a anunțat recepția lucrărilor de reabilitare pe tronsonul dintre localitățile Vârfurile și Ionești (jud. Arad), practic lotul 3 al DN 76 Deva– Oradea.

Regionala de Drumuri Timișoara transmite că modernizarea care a costat 55 de milioane lei, fonduri europene a inclus atât lărgirea carosabilului cât și reparații la poduri: „Reabilitarea DN 76 pe sectorul Ionești – Vârfurile (limita județelor Hunedoara și Arad) a fost finalizată, iar ieri a avut loc recepția la terminarea lucrărilor.

Câteva dintre lucrările executate :
au fost reabilitați 13,94 km de drum,
s-a făcut lărgirea părții carosabile existente,
au fost reabilitate cinci poduri și 18 podețe,
au fost amenajate cinci parcări (una cu spații de odihnă și toalete) și cinci stații de autobuz,
s-au consolidat terasamentele,
-au fost executate lucrări hidrotehnice și de siguranță rutieră,
s-au realizat trotuare în localități și drumuri laterale și accese la proprietăți.
De asemenea, s-au realizat lucrări de sprijinire și de sporire a capacității portante a terenului de fundare, amenajarea la nivel a tuturor intersecţiilor cu alte drumuri publice, în funcţie de categoria acestora şi configuraţia terenului în zona adiacentă. Antreprenorul a folosit, pe unele sectoare ale proiectului aflat în reabilitare, inclusiv tehnica de reciclare in situ la rece, tehnică folosită și la lucrări executate de Secția Producție a DRDP Timișoara”.
Lucrările au fost realizate de Asocierea SC SYLC CON TRANS SRL / HIDROSTROY. Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 luni.

Primul contract pentru execuția lucrărilor de reabilitare ale tronsonului Ionești-Vârfurile cu o lungime de 14 kilometri a fost semnat în 2012 cu o firmă din Spania, dar a fost reziliat după trei ani la un stadiu fizic de doar 29 %. După o pauză de aproape trei ani, CNAIR a semnat în noiembrie 2018 contractul cu antreprenorul SC SYLC CON TRANS SRL / HIDROSTROY, durata de execuție fiind de 12 luni.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

DN 76 Deva – Oradea are o lungime de 180 de kilometri și cuprinde 6 loturi. În decembrie 2021 Regionala de Drumuri Cluj a reușit să recepționeze tronsonul Vârfurile – Ștei (33 km) tot după 10 ani de la primele lucrări.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. In civilizatie se vede partea plina a paharului . Oradea legata in diagonala de Deva prin Apuseni .

  2. Totusi,poate cineva sa spuna ca DN 76 Deva-Oradea e circulabil de la un cap la altul?
    Se mai sta in trafic cu orele?
    Mai sunt blocaje?
    Acum e preferabil acest drum ca sa ajung la Sibiu de la Oradea?
    Sau ramane o baladă a Companie de Drumuri?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.