Jocurile Olimpice de la Paris dau un impuls extrem de necesar economiei franceze datorită creșterii cheltuielilor de consum, potrivit unui raport al companiei americane de carduri bancare și tranzacții financiare Visa, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Franța, a doua economie ca mărime din zona euro, mizează pe Jocuri pentru a-și susține slaba creștere, biroul său de statistică preconizând un impuls de 0,3 puncte procentuale din vânzările de bilete și drepturi TV și din creșterea turismului.

Visa a declarat că datele sale arată că micile întreprinderi din Paris au raportat o creștere de 26% a vânzărilor către deținătorii de carduri Visa în primul weekend al Jocurilor Olimpice, comparativ cu anul precedent.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Ultimele noastre date arată o creștere semnificativă a cheltuielilor de consum în rândul deținătorilor de carduri Visa în timpul weekendului ceremoniei de deschidere”, a declarat Charlotte Hogg, CEO Visa Europe.

Visa, care este unul dintre sponsorii corporativi ai Jocurilor Olimpice, a declarat că deținătorii săi de carduri din SUA au reprezentat cea mai mare parte a cheltuielilor legate de Jocurile Olimpice din străinătate, cheltuielile lor fiind cu 29% mai mari decât cu un an înainte.

Jocurile Olimpice au dus, de asemenea, la creșteri mari ale cheltuielilor din partea deținătorilor brazilieni și japonezi de carduri Visa, se mai arată într-un raport publicat marți seara.