Economia franceză a fost stimulată de Jocurile Olimpice, arată datele companiei Visa

Paris Franta Turnul Eiffel Sursa foto: pixabay.com

Jocurile Olimpice de la Paris dau un impuls extrem de necesar economiei franceze datorită creșterii cheltuielilor de consum, potrivit unui raport al companiei americane de carduri bancare și tranzacții financiare Visa, scrie Reuters.

Franța, a doua economie ca mărime din zona euro, mizează pe Jocuri pentru a-și susține slaba creștere, biroul său de statistică preconizând un impuls de 0,3 puncte procentuale din vânzările de bilete și drepturi TV și din creșterea turismului.

Visa a declarat că datele sale arată că micile întreprinderi din Paris au raportat o creștere de 26% a vânzărilor către deținătorii de carduri Visa în primul weekend al Jocurilor Olimpice, comparativ cu anul precedent.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Ultimele noastre date arată o creștere semnificativă a cheltuielilor de consum în rândul deținătorilor de carduri Visa în timpul weekendului ceremoniei de deschidere”, a declarat Charlotte Hogg, CEO Visa Europe.

Visa, care este unul dintre sponsorii corporativi ai Jocurilor Olimpice, a declarat că deținătorii săi de carduri din SUA au reprezentat cea mai mare parte a cheltuielilor legate de Jocurile Olimpice din străinătate, cheltuielile lor fiind cu 29% mai mari decât cu un an înainte.

Jocurile Olimpice au dus, de asemenea, la creșteri mari ale cheltuielilor din partea deținătorilor brazilieni și japonezi de carduri Visa, se mai arată într-un raport publicat marți seara.