Jocurile Olimpice de la Paris dau un impuls extrem de necesar economiei franceze datorită creșterii cheltuielilor de consum, potrivit unui raport al companiei americane de carduri bancare și tranzacții financiare Visa, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Franța, a doua economie ca mărime din zona euro, mizează pe Jocuri pentru a-și susține slaba creștere, biroul său de statistică preconizând un impuls de 0,3 puncte procentuale din vânzările de bilete și drepturi TV și din creșterea turismului.

Visa a declarat că datele sale arată că micile întreprinderi din Paris au raportat o creștere de 26% a vânzărilor către deținătorii de carduri Visa în primul weekend al Jocurilor Olimpice, comparativ cu anul precedent.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

“Ultimele noastre date arată o creștere semnificativă a cheltuielilor de consum în rândul deținătorilor de carduri Visa în timpul weekendului ceremoniei de deschidere”, a declarat Charlotte Hogg, CEO Visa Europe.

Visa, care este unul dintre sponsorii corporativi ai Jocurilor Olimpice, a declarat că deținătorii săi de carduri din SUA au reprezentat cea mai mare parte a cheltuielilor legate de Jocurile Olimpice din străinătate, cheltuielile lor fiind cu 29% mai mari decât cu un an înainte.

Jocurile Olimpice au dus, de asemenea, la creșteri mari ale cheltuielilor din partea deținătorilor brazilieni și japonezi de carduri Visa, se mai arată într-un raport publicat marți seara.