eMAG numește un nou CEO în Ungaria, după ce a încheiat fuziunea cu Extreme Digital

Daniel Spiridon_CEO_eMAG_HU

Retailerul online eMAG anunță că îl numește, începând cu 1 septembrie, pe Daniel Spiridon în poziția de CEO al business-ului din Ungaria, fuzionat recent cu compania locală Extreme Digital.

Conform companiei, Daniel Spiridon a avut un rol esențial în încheierea fuziunii eMAG cu Extreme Digital, finalizată în primăvara acestui an.

În vederea dezvoltării ecosistemului la nivel internațional, eMAG are în derulare investiții de 785 de milioane de lei în următorii doi ani. Din acest plan face parte și un nou depozit la Dunaharaszti, lângă Budapesta, o investiție de 100 de milioane de euro care va fi finalizată la începutul anului viitor.

În prezent, eMAG numără peste 2 milioane de clienți în Ungaria și beneficiază de infrastructura a peste 600 de unități easybox. eMAG Ungaria este cea mai mare companie românească din Ungaria și ocupă locul I în topul comerțului online. Din acest ecosistem face parte platforma eMAG Marketplace din Ungaria, pe care cresc și dezvoltă afaceri peste 2.000 de antreprenori români.

„Ne-am propus să creăm cel mai puternic ecosistem de eCommerce regional și am atins o bornă importantă în acest parcurs prin fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital. Împreună sub un singur brand suntem în poziția în care le putem oferi clienților o gamă mai mare de produse și servicii îmbunătățite. Din decembrie 2021, Daniel și echipa lui au lucrat la încheierea acestei fuziuni și la întărirea direcției strategice. El a ajutat la creșterea colaborării între echipele din Ungaria, Bulgaria și România și a lucrat îndeaproape cu echipa din Ungaria în ultimul an. Îl felicit pe pentru noul său rol, cu încrederea că va continua să imprime aceeași viziune care ne-a adus succesul acasă, în România, construind proiecte cu valoare pentru clienții noștri,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Daniel Spiridon s-a alăturat echipei eMAG ca VP Business Development & Strategy în 2021, după o experiență de peste 15 ani în cadrul firmei de consultanță în management strategic McKinsey, unde a condus filiala din România, și a contribuit la accelerarea transformării digitale a unor companii de top din Europa Centrală si de Est, din poziția de coordonator regional al echipei de Telecom, Media și Tehnologie.

Comentarii

  1. In 5 ani vând la Amazon tot businessul.
    Cu toată “viziunea” și “strategia”. Mark my words. Nu degeaba i-au școlit alde McKinley ăia .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *