Piaţa de bunuri de lux din România ar urma să genereze venituri de 535,82 milioane de euro, în 2024, cu o contribuţie semnificativă din partea vânzărilor online (13,8%), arată o analiză de specialitate, publicată marţi și citată de Agerpres.
Conform datelor centralizate de CBRE România, cererea pentru bunuri de lux este în creştere, alimentată de o populaţie cu un nivel de trai care urmează acelaşi trend ascendent.
“Piaţa de retail de lux din România se află într-o continuă ascensiune, iar Bucureştiul devine o destinaţie din ce în ce mai atractivă pentru brandurile premium. Acest trend este alimentat de dezvoltarea proiectelor imobiliare de prestigiu, inclusiv a 13 noi hoteluri de cinci stele planificate până în 2028, care vor găzdui mărci precum Corinthia, Mondrian, Hyatt şi Kempinski. Potrivit unui raport de piaţă publicat de CBRE România, a fost înregistrată o creştere a chiriilor prime pentru locaţiile stradale în primul trimestru al anului 2024, ceea ce reflectă dinamismul acestui segment”, menţionează sursa citată.
Compania e implicată în strategia de leasing a “H Ştirbei Palace”, un monument istori situat în inima Bucureştiulu. După finalizarea lucrărilor de renovare, Palatul Ştirbei ar urma să devină o galerie comercială pentru mărcile de lux din regiunea Europei de Sud-Est.