evoMAG a semnat un acord cu Sameday, companie de curierat deținută de eMAG

evomag

evoMAG a extins modalitățile de livrare printr-un parteneriat cu compania de curierat Sameday, deținută de eMag, și oferă posibilitatea de a ridica produsele comandate din cele peste 1.800 de lockere easybox instalate la nivel național.

Clienții evoMAG vor putea ridica produsele oricând, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate easybox.

Anul trecut, evoMAG a semnat un acord cu Glovo pentru a livra produsele în mai puțin de o oră în București – parteneriat extins anul acesta și care permite comandarea de produse cu o valoare maximă de 600 de lei, a implementat tehnologia Innoship, agregatorul de servicii de curierat numărul 1 din România și a crescut dimensiunea stocurilor de produse, astfel încât comenzile să poată fi onorate cu produse direct din stoc magazin – în prezent 70% din totalul comenzilor sunt din stoc magazin.

În prezent, pentru produsele comandate de la evoMAG, clienții au la dispoziție următoarele modalități de livrare / intrare în posesia produselor:

  • prin curier, în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Livrarea se face gratuit pentru comenzile a căror valoare totală depășește suma de 449 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora;
  • ridicare de la lockerele easybox, dintr-unul dintre punctele de ridicare din București, Ilfov, Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Iași, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui și Vrancea. Disponibilitatea serviciului easybox este marcată în pagina produselor eligibile și la finalizarea comenzii, în secțiunea „Livrare”, iar costul de livrare pentru toate comenzile cu ridicare de la easybox este de 9 lei TVA inclusă, indiferent de modalitatea de plată aleasă;
  • ridicare din showroom-ul evoMAG;
  • prin aplicația Glovo – produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă a acestora. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

Toate aceste parteneriate și extinderea opțiunilor de livrare sunt parte a strategiei de pregătire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului, Black Friday, desfășurat de evoMAG în 2021 pe durata întregii luni noiembrie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *