Serviciile Facebook nu au putut fi accesate o perioadă destul de lungă în unele regiuni vineri seară, pentru a doua oară în ultimele cinci zile.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

După 10 seara, ora României, pentru aproximativ două ore, Facebook, Messenger, WhatsApp şi Instagram au fost indisponibile, din nou, după incidentul major de luni seara, potrivit news.ro.

Nu se ştiu multe despre cauzele noului incident, dincolo de generica explicaţie “o setare modificată este de vină”, care nu explică prea clar ce s-a întâmplat, de această dată.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Facebook spune că, între timp, a rezolvat problema.

Cert este că, în decursul celor două ore, cel mai mult au avut de suferit utilizatorii celor două aplicaţii de comunicare, WhatsApp şi Messenger. Dacă Facebook şi Instagram nu sunt pierderi esenţiale pentru utilizatori, imposibilitatea comunicării devine o problemă cu repetiţie pentru utilizatorii produselor Facebook.

Este deja al doilea incident de acest gen din ultimele cinci zile, după cel de luni, când aplicaţiile Facebook nu au putut fi accesate vreme de aproximativ şase ore.

Şi acum, Facebook şi-a prezentat “scuzele sincere”, însă de data aceasta nu prin CEO-ul Mark Zuckerberg, ci printr-un mesaj corporate.