FAN Courier investește peste 10 milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei de lockere/ Compania vrea la jumătatea anului 2023 să aibă instalate 1.000 de unități în țară

FANbox copy

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, investește peste 10 milioane de euro pentru a dezvolta la nivel național rețeaua de lockere prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului.

Compania a instalat deja primele 220 de lockere FANbox în mai multe orașe din țară, urmând ca până la finalul anului rețeaua să se dubleze. Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în țară 1.000 de unități. 

„Ne dorim ca, până la finalul anului, să instalăm 400 de lockere FANbox în țară, iar până în vara anului 2023, rețeaua să beneficieze de cel puțin 1.000 de unități. Investiția totală pentru această etapă (primele 1.000 de lockere) este de peste 10 milioane de euro și cuprinde achiziția lockerelor, sistemelor de monitorizare, dezvoltarea de noi softuri și aplicații și toate echipamentele adiționale”, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.

Primele lockere FANbox au fost instalate în București și județul Ilfov, Constanța, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Timișoara iar în săptămânile viitoare, urmează Sibiu, Pitești și Iași.

Serviciile oferite prin intermediul rețelei de lockere FANbox sunt disponibile 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Lockerele sunt amplasate în locații foarte accesibile, iar costurile de transport sunt mai reduse față de serviciile door-to-door. Plata tuturor serviciilor la locker (transport, ramburs etc.) poate fi efectuată și cu cardul la locker.

Lockerele FANbox îndeplinesc două funcții concomitent:

Drop-off – clienții care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aștepte curierul, pot depune expediția într-un locker, de unde va fi preluat de curier și predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să acceseze serviciul FANbox pe platformele puse la dispoziție de FAN Courier și să completeze datele solicitate. În viitor, depunerea coletelor la locker se va putea face și prin platforma FAN Retur sau aplicația mobilă. 

Pick-up – clienții care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online. Ulterior, coletul este transportat de FAN Courier și depus la lockerul ales. Magazinelor online care vor să se înroleze în rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier le pune la dispoziție documentația de integrare și sprijin IT, astfel încât acestea să poată afișa pe site-urile lor rețeaua de lockere și hărțile aferente.

Comentarii

  1. Pai ar fi bine sa investeasca in lockere deoarece ultima data am ridicat un colet de la o caşcarabetă intr-o piata care vindea vin si must. Mi-au trebuit vreo 30 minute s-o gasesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *