La începutul anului 2024, obiectivele principale au fost menținerea poziției de lider pe piață și consolidarea relației cu clienții. Aceste obiective au fost atinse printr-o combinație de inovație în servicii și îmbunătățirea experienței utilizatorilor, ceea ce a permis adaptarea la un mediu de piață competitiv.
„Ne-am concentrat intens pe loializarea clienților existenți, pentru că știm că fidelitatea lor este cea mai valoroasă resursă. Am investit în îmbunătățirea experienței de utilizare a aplicației Bringo, am extins rețeaua de magazine partenere și am lansat servicii noi, precum serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție SGR de la ușa clienților, precum și reduceri și livrare gratuită în anumite condiții.” a declarat Florina Dobre, CEO Bringo, pentru Economedia.
Anul 2024 a fost caracterizat de o stabilizare a inflației, comparativ cu anul precedent pentru companie. Puterea de cumpărare a fost mai puțin afectată, însă clienții au menținut un comportament precaut de consum. Acest lucru s-a aliniat cu abordarea generală, care pune accent pe achizițiile bazate pe nevoi reale și mai puțin pe cumpărături de impuls.
Opțiuni precum „partajare coș” sau „repetă comanda” au fost dezvoltate pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților și pentru a evita achizițiile duplicate sau neplanificate.
Bringo este o aplicaţie de cumpărături online disponibilă în 37 oraşe din România. Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere. Bringo activează şi internaţional în Maroc şi Belgia prin Bringo International.