Ford a prezentat E‑Tourneo Courier, noul model complet electric, care va fi produs în fabrica Ford Otosan din Craiova

2023_FORD_E-Tourneo-Courier_Active_01

Ford a prezentat astăzi noul E‑Tourneo Courier, în Copenhaga, Danemarca, un model complet electric, care va fi produs în fabrica Ford Otosan din Craiova, potrivit unui comunicat de presă.

Compania transmite că modelul E-Tourneo Courier este un vehicul polivalent cu cinci locuri, cu un design inspirat de cel al SUV-urilor, care oferă spațiu generos pentru pasageri. „Cel mai nou model al familiei Tourneo utilizează un sistem de propulsie electric, completat de o gamă largă de experiențe digitale și funcții conectate pentru a transforma proprietatea acestui vehicul electric într-una atractivă și accesibilă, capabilă să actualizeze software-ul over-the-air pentru a îmbunătăți produsul în timp”, se transmite în comunicatul de presă.

„Noile modele precum E‑Tourneo Courier reprezintă viitorul Ford în Europa – electrice, plăcute de condus și alimentate de o nevoie neliniștită de aventură. Noul nostru vehicul polivalent complet electric este cea mai recentă demonstrație a eforturilor noastre globale în care am investit mai multe miliarde de dolari pentru a crește producția de vehicule electrice și de a livra vehicule conectate pentru clienții noștri”, a declarat Martin Sander, manager general Ford Model e, Europa.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

E-Tourneo Courier este unul dintre cele zece vehicule complet electrice pe care Ford s-a angajat să le introducă în Europa până în 2024, deoarece vizează zero emisii pentru toate vânzările de vehicule din regiune până în 2035. Compania investește 50 de miliarde de dolari la nivel global până în 2026 pentru a atinge obiectivul de a produce peste 2 milioane de vehicule electrice până la sfârșitul acelui an.

Compania transmite că modelul complet electric va ajunge în 2024 la clienții din toată Europa. În această vară va fi disponibilă pentru comandă versiunea cu motor EcoBoost pe benzină Tourneo Courier, cu livrări programate la finalul acestui an.

Potrivit comunicatului de presă, E-Tourneo Courier a fost dezvoltat de la zero pentru a oferi un concept practic și spațios, într-un pachet manevrabil și compact. Partea din față este tipică modelelor electrice și integrează o bară luminoasă cu aspect futurist, pe toată lățimea mașinii și o grilă cromată cu „diamante” Ford.

„Am proiectat E-Tourneo Courier pentru a permite clienților să obțină maximum de polivalență în utilizarea zilnică – indiferent că mașina este încărcată pentru aventură alături de familie sau pentru a căra materialele necesare unei lucrări, cu toate scaunele spate rabatate”, a spus Amko Leenarts, director de design Ford, Europa. „Designul inspirat de SUV-uri este robust la exterior și spațios în interior, în timp ce detaliile moderne tipice EV-urilor adaugă exclusivitate și anunță în mod clar E‑Tourneo Courier ca parte a revoluției electrice Ford.”

Comunicatul de presă mai arată că vehiculul polivalent, 100% electric, este dezvoltat pentru a transporta cinci adulți și bagajele lor în mod confortabil și cu un caracter practic ridicat, integrând o banchetă spate fracționabilă 60-40 și cu un spațiu pentru bagaje mai mare cu 44% față de vechiul Tourneo Courier. Ocupanții beneficiază, de asemenea, de spațiu îmbunătățit la nivelul umerilor și al capului, precum și de o gamă de opțiuni inteligente pentru depozitare, inclusiv o consolă centrală configurabilă, un portbagaj ascuns și un compartiment de 44 de litri sub capota față.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: