Ford lansează noua generație a pick-up-ului Ranger

Ford Rangers

Ford lansează astăzi cea mai nouă versiune a pick-up-ului Ranger destinată pentru afaceri, viața de familie și aventură. Noul model va fi disponibil pentru comandă în Europa de sfârșitul anului 2022, iar livrările vor începe din 2023.

„Cu Ranger, avem o mare familie extinsă de zeci de ani”, a declarat Jim Farley, președinte și director executiv, Ford Motor Company. „Acest pick-up a fost întotdeauna un partener de încredere pentru proprietarii de afaceri mici, fermieri, familii, aventurieri, flote comerciale și multe altele, din peste 180 de piețe din întreaga lume. Iar cu noul Ranger, acesta este momentul nostru de a livra. Nu doar un produs pe care clienții noștri îl vor adora, ci o experiență permanentă care ne va ajuta să construim relații puternice și de durată cu aceștia. Acesta este pick-up-ul de dimensiuni medii pe care oamenii vor dori să îl dețină și să experimenteze cu el.”

Noua generație Ranger va fi disponibilă pentru comandă în Europa la sfârșitul anului 2022. Livrările către clienți se vor face la începutul lui 2023. Actualul Ranger este liderul european al segmentului de pick-up și a stabilit recent un nou record de vânzări, în luna septembrie pentru anul 2021 cumulat, de 45.539 de unități, cu o cotă de piață de 39,9%. 2

În România, Ford Ranger este lider al segmentului pick-up pentru al VI-lea an consecutiv cu o cotă de segment de 39,5% conform datelor disponibile pentru perioada ianuarie-octombrie 2021.

De asemenea, 72% din vânzările Ranger din România sunt înregistrate pe seriile superioare ale modelului, respectiv Limited, Wildtrak, MS-RT si Raptor. Versiunea Ford Performance Ranger Raptor înregistrează aproximativ 30% din total vânzări în 2021.

„Ranger continuă să îșî consolideze poziția în Europa, cu vânzări record”, a adăugat Hans Schep, director general, Vehicule Comerciale, Ford of Europe. „Cel mai inteligent, capabil și versatil Ranger de până acum va oferi și mai multă putere și stil, calități pe care știm că le prețuiesc clienții.”

Designul frontal prezintă o nouă grilă și un profil de faruri în forma literei C, în timp ce o linie mediană subtilă în lateral încorporează pasaje mai pronunțate ale roților, care îi conferă Ranger-ului o poziție fermă. Pentru prima dată, Ford Ranger oferă faruri cu matrice LED. Pe spate, stopurile sunt desenate în armonie cu grafica semnăturii din față.

„Clienții ne-au spus că Ranger-ul trebuie să arate dur și trebuie să inspire încredere”, a spus Max Tran, director de design pentru Ranger. „Au fost foarte clari cu privire la ceea ce ar trebui să fie Ranger, atât în felul în care arată, cât și în felul în care îi face să se simtă.”

Sub noua caroserie se află un șasiu îmbunătățit pe un ampatament cu 50 mm mai lung și un ecartament cu 50 mm mai lat decât Ranger-ul anterior. O structură frontală hidro‑formată creează mai mult spațiu în compartimentul motorului pentru noul motor V6 și ajută Ranger-ul să fie pregătit în viitor pentru alte tehnologii de propulsie. De asemenea, deschide partea frontală a pick-up-ului pentru a permite mai mult flux de aer către radiator, ceea ce ajută la menținerea temperaturilor de funcționare scăzute atunci când tractează sau transportă încărcături grele.

Următoarea generație de Ranger va veni, de asemenea, cu o gamă de motoare diesel recunoscute, cu patru cilindri în linie de 2,0 litri mono-turbo și bi-turbo. Mono-Turbo vine în două niveluri de performanță diferite și oferă putere, cuplu și economie de carburant, 1 ceea ce este important pentru proprietarii de întreprinderi mici sau pentru flotele de vehicule comerciale. Motorul Bi-Turbo este o variantă mai sofisticată, de performanță, pentru clienții care doresc mai multă putere, dar trebuie să mențină economia de carburant.

Ford

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *