Ford nu va separa afacerile cu mașini cu aprindere de cele cu mașini electrice

Ford Sursa foto: Unsplash

Ford a anunțat că nu intenționează să renunțe la afacerile sale de vehicule electrice sau de vehicule pe benzină, a declarat miercuri directorul executiv Jim Farley. „Nu avem de gând să dezactivăm afacerea noastră electrică sau afacerea noastră ICE (nr mașini cu aprindere)”, a spus Farley la o conferință Wolfe Research.

„Știm că concurența noastră este Nio și Tesla și trebuie să le învingem, nu să le egalăm”, a adăugat el. „Și trebuie să-i învingem pe cei mai buni dintre jucătorii ICE”.

Unii investitori au sugerat Ford și General Motors să-și despartă operațiunile cu vehicule electrice de cele cu ICE, ca o modalitate de a profita mai bine de întreaga valoare a acelor afaceri.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Producătorul auto american a declarat luna trecută că va avea capacitatea anuală de a construi 600.000 de vehicule electrice la nivel global în decurs de 24 de luni.

CEO-ul a mai spus că Ford crede că poate reduce costuri mult mai mari din afacerea sa tradițională ICE prin calitate mai bună, costuri structurale mai mici și complexitate redusă a vehiculelor.

„Pentru a obține marjele (la vehiculele electrice)… pe care le vedem la o companie precum Tesla, trebuie să avem experți reali care să conducă în această direcție”, a spus el, adăugând că Ford trebuie să angajeze mai mulți oameni care lucrează în domenii de componente electrice, arhitecturi electrice avansate și experiență digitală a clienților.

În ceea ce privește EV, Farley a spus că Ford lucrează la acorduri pentru a asigura aprovizionarea cu materii prime cheie pentru baterii precum litiu, nichel, minerale rare și cupru, pentru a minimiza riscul.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: