FOTO Podul de Flori, care este stadiul lucrărilor la primul pod construit peste Prut după Revoluţie

”Podul de Flori” peste Prut de la Ungheni 5 Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, anunță că a făcut prima vizită la podul peste Prut de la Ungheni, realizat în regim de autostradă, de la startul lucrărilor care a avut loc pe 26 aprilie. El a mers împreună cu omologul său din Republica Moldova, Mircea Pășcăluță.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -
”Podul de Flori” peste Prut de la Ungheni
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Potrivit lui Scrioșteanu, stadiul este următorul:
– continuă forajele la culeea podului de pe malul Republicii Moldova;
– a fost pregătită platforma necesară forajelor pilei care se află în proximitatea Prutului;
– a fost aprovizionată organizarea de șantier cu materiale suplimentare;
–  au fost finalizate drumurile de acces în șantier;
– a fost realizată rampa de acces necesară pentru execuția lucrărilor la pila 1 pe malul Prutului;
– continuă lucrările și pe malul drept al Prutului.

”Podul de Flori” peste Prut de la Ungheni 1
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Durata execuției este de 18 luni, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, în valoare de peste 151,68 milioane lei, fără TVA (circa 40 milioane euro), prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei CEF.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Principalele caracteristici ale acestui obiectiv de investiții sunt:
– 261,20 m lungime pod nou peste Prut, din care 130,60 m pe teritoriul României
– câte un pod pentru fiecare sens de circulație
– 2 benzi pe sens + trotuare
–  13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)
–  8 m lățime parte carosabilă
– 1 km lungime traseu
– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură
– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor.

”Podul de Flori” peste Prut de la Ungheni 6
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

“Podul de Flori peste Prut de la Ungheni este cea mai importantă structură de infrastructură de transport construită vreodată peste Prut, care va conecta România și Republica Moldova și va face legătura între o autostradă care va trece Carpații (Autostrada Unirii A8) și o autostradă spre Chișinău, fiind inclus în rețeaua de transport transeuropeană.”, a mai spus secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu,

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.