FOTO Primark inaugurează în 15 decembrie primul magazin din România, în complexul ParkLake. Cum arată magazinul și ce prețuri au produsele

Primark

Retailerul de modă Primark va deschide primul său magazin din România în data de 15 decembrie, în centrul comercial ParkLake din București. Maciej Podwojski, director de vânzări pentru Europa Centrală și de Est, a declarat în timpul unei conferințe de presă că prețul mediu al produselor din Primark este de circa 25-30 de lei, mai mult sau mai puțin. 

Economedia a realizat o mică listă cu câteva prețuri: pulovere – 70 de lei, pantaloni de trening – 80 de lei, paltoane și geci între 165-205 lei, bluze de la 50 de lei, blugi între 36-70 lei, tricouri de la 9-17 lei-34 lei, pantofi sport 90 de lei, ghete 100-115 lei.

Magazinul din ParkLake se întinde pe o suprafață de 3.735 mp, împărțită pe două etaje și cuprinde mai multe categorii: femei, bărbați, copii, produse de casă, produse de beauty și lenjerie și pijamale.

În magazinul din ParkLake sunt puse la vânzare 6.000-7.000 de produse. Potrivit lui Maciej Podwojski, Primark lucrează cu fabrici din peste 25 de țări, iar stocul prezent în România este adus din depozitele din Cehia. Deoarece Primark deschide noul magazin chiar în timpul sezonului de cumpărături, stocul este suplimentat în fiecare zi din depozitele din Cehia. 

Maciej Podwojski spune că își dorește să existe un depozit mai apropiat de România, însă investiția într-o astfel de locație este una foarte mare și probabil că nu este încă momentul potrivit. 

Va crește Primark prețurile în România, pe fondul inflației galopante?

În primăvara acestui an, compania a anunțat că va crește prețurile produselor la anumite game, cum ar fi pentru toamnă-iarnă, colecție care va rămâne în magazine până la sfârșitul lui februarie. Maciej Podwojski spune că majorările de prețuri vor fi la fel ca în toate țările din regiune, iar când se va schimba colecția pentru primăvară, compania va decide dacă vor mai exista creșteri de prețuri sau nu. 

Întrebat dacă Primark va deschide în viitor magazine și în alte orașe din România, reprezentatul companiei a spus că feedback-ul inițial din partea candidaților sau a oamenilor este că sunt interesați ca Primark să fie prezent și în afara Bucureștiului.

Prin această inaugurare noului magazin din Park Lake, Primark intră pe cea de-a 15-a piață, o continuare a planurilor sale de extindere în Europa Centrală și de Est. România se alătură altor piețe-cheie din Polonia, Republica Cehă și Slovenia.

Primark a anunțat și un al doilea magazin în București, în centrul comercial AFI Cotroceni, care urmează să se deschidă în 2023.

Europa Centrală și de Est este o piață de creștere importantă pentru Primark. În prezent, retailerul are un magazin în Slovenia, două magazine în Cehia și trei magazine în Polonia, cu planuri să deschidă încă trei magazine în Polonia până la sfârșitul anului 2023. Planurile Primark includ și lansarea retailerului pe cea de-a 16-a piață în 2023, în capitala slovacă Bratislava, amprenta totală din ECE ajungând astfel la 12 magazine pe cinci piețe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *