Gemini, chatbot-ul celor de Google, calcă pe urmele ChatGPT, dobândind aşa-zisa memorie, care-l va ajută să ţină minte anumite comenzi şi informaţii, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Google a reuşit să adauge o funcţie de memorie AI-ul Gemini. Aceasta va ajuta chatbot-ul să realizeze anumite comenzi în funcţie de informaţiile dobândite anterior.

Spre exemplu, dacă un utilizator este vegetarian şi îi spune acest lucru AI-ului Gemini, acesta va ţine minte ca recomandările culinare pe care le va face pe viitor să fie vegetariene.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Memoria creată astfel de Gemini va fi salvată continuu, până când utilizatorul va decide ştergerea manuală a aceştia.

Memoria lui Gemini este valabilă doar pentru comenzile în limba engleză şi, cel puţin pentru moment, disponibilă doar abonaţilor care plătesc abonamentul de 20 de dolari pe lună.

Utilizatorii trebuie să ţină şi ei minte că această funcţionalitate ajută gigantul american să dobândească informaţii pe care să le folosească în vederea targetării cu reclame.