Germania: Volkswagen renunță la aproape 300 de angajați de la o fabrică de mașini electrice

volkswagen id2 Sursa foto: Twitter/Volkswagen Group

Volkswagen reduce personalul planificat la uzina sa complet electrică din Zwickau, Germania, și ajustează programul de lucru în schimburi din cauza “condițiilor de piață”, a declarat marți un purtător de cuvânt, scrie Reuters.

Constructorul auto plănuia să ofere un loc de muncă permanent celor 540 de angajați angajați în ultimii ani cu contracte pe termen limitat, dar nu a mai putut face acest lucru pentru 269 dintre aceștia.

“Volkswagen continuă să fie 100% convins de calea către electromobilitate… însă, având în vedere condițiile actuale ale pieței, nu putem prelungi 269 de contracte care se vor încheia la scurt timp după o durată de 12 luni”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Aproximativ 10.700 de angajați lucrează la uzina care produce șase modele de vehicule electrice de la trei dintre mărcile Grupului Volkswagen.

Volkswagen anunțase în 2018 că va cheltui 1,2 miliarde de euro pentru a converti uzina la producția de vehicule electrice, menținând stabilă forța de muncă, în ciuda faptului că vehiculele electrice necesită mai puțină forță de muncă decât cele cu motoare cu combustie prin creșterea producției.

Dar producătorul auto german se confruntă acum cu o concurență tot mai mare din partea Tesla și a unei game tot mai mari de producători auto chinezi, precum și cu o cerere scăzută pe piața europeană a vehiculelor electrice din cauza inflației ridicate și a reducerii subvențiilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: