Volkswagen reduce personalul planificat la uzina sa complet electrică din Zwickau, Germania, și ajustează programul de lucru în schimburi din cauza “condițiilor de piață”, a declarat marți un purtător de cuvânt, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul auto plănuia să ofere un loc de muncă permanent celor 540 de angajați angajați în ultimii ani cu contracte pe termen limitat, dar nu a mai putut face acest lucru pentru 269 dintre aceștia.

“Volkswagen continuă să fie 100% convins de calea către electromobilitate… însă, având în vedere condițiile actuale ale pieței, nu putem prelungi 269 de contracte care se vor încheia la scurt timp după o durată de 12 luni”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Aproximativ 10.700 de angajați lucrează la uzina care produce șase modele de vehicule electrice de la trei dintre mărcile Grupului Volkswagen.

Volkswagen anunțase în 2018 că va cheltui 1,2 miliarde de euro pentru a converti uzina la producția de vehicule electrice, menținând stabilă forța de muncă, în ciuda faptului că vehiculele electrice necesită mai puțină forță de muncă decât cele cu motoare cu combustie prin creșterea producției.

Dar producătorul auto german se confruntă acum cu o concurență tot mai mare din partea Tesla și a unei game tot mai mari de producători auto chinezi, precum și cu o cerere scăzută pe piața europeană a vehiculelor electrice din cauza inflației ridicate și a reducerii subvențiilor.