Germanii de la BMW, vânzări record de 2,2 milioane de vehicule în 2021

BMW i4 Sursa foto: BMW

Producătorul german de automobile BMW a atins vânzări record de peste 2,2 milioane de vehicule în 2021, a declarat marți compania, depășind vânzările din 2019, chiar și în contextul deficitului global de cipuri, scrie Reuters.

„Pentru prima dată, au fost vândute peste 2,2 milioane de vehicule ale mărcii BMW”, a spus un purtător de cuvânt. „BMW este pe primul loc în segmentul global de mașini premium în 2021.”

Agenția de presă germană dpa a raportat pentru prima dată marți că șeful de vânzări Pieter Nota a dezvăluit cifra record de vânzări într-un interviu.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

BMW Group, inclusiv mărcile Mini și Rolls-Royce, „a obținut o creștere solidă a vânzărilor” în acest an, a spus Nota. „Ne așteptăm la o creștere profitabilă în continuare în 2022”.

BMW urmează să-și raporteze cifrele anuale complete de vânzări săptămâna viitoare.

De altfel, grupul german intenţionează să creeze până la 6.000 de noi locuri de muncă anul viitor, pentru a se pregăti pentru cererea în creştere pentru vehiculele sale electrice, a declarat directorul executiv al producătorului auto cotidianului Muenchner Merkur.

Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% din vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a avertizat că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: