Producătorul german de automobile BMW a atins vânzări record de peste 2,2 milioane de vehicule în 2021, a declarat marți compania, depășind vânzările din 2019, chiar și în contextul deficitului global de cipuri, scrie Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Pentru prima dată, au fost vândute peste 2,2 milioane de vehicule ale mărcii BMW”, a spus un purtător de cuvânt. „BMW este pe primul loc în segmentul global de mașini premium în 2021.”
Agenția de presă germană dpa a raportat pentru prima dată marți că șeful de vânzări Pieter Nota a dezvăluit cifra record de vânzări într-un interviu.
BMW Group, inclusiv mărcile Mini și Rolls-Royce, „a obținut o creștere solidă a vânzărilor” în acest an, a spus Nota. „Ne așteptăm la o creștere profitabilă în continuare în 2022”.
BMW urmează să-și raporteze cifrele anuale complete de vânzări săptămâna viitoare.
De altfel, grupul german intenţionează să creeze până la 6.000 de noi locuri de muncă anul viitor, pentru a se pregăti pentru cererea în creştere pentru vehiculele sale electrice, a declarat directorul executiv al producătorului auto cotidianului Muenchner Merkur.
Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% din vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a avertizat că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.