Gigantul american FedEx Express își lansează serviciul destinat comerțului electronic internațional în România

FedEx Express_International Connect Plus (FICP)

FedEx Express, subsidiară a FedEx Corp, cea mai mare companie de transport express din lume, anunță că își extinde și în România serviciul destinat comerțului electronic internațional, cu livrare în zi definită.

Serviciul poate fi accesat în 24 de țări, având conexiuni cu 47 de piețe globale. După lansarea inițială pe 10 piețe, în 2021, serviciul FedEx International Connect Plus (FICP) este acum disponibil în alte 14 țări, acoperind și cea mai mare parte a Europei de Est. Pe lângă Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia și Elveția, FICP este disponibil în România, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania și Slovenia.

Conectând mai mult de 99% din PIB-ul global, serviciile precum FICP îi susțin pe comercianții online să-și dezvolte afacerile în Europa și la nivel global. Companiile vor putea astfel să livreze în 1-3 zile produsele comandate online de cumpărătorii din Europa, în 3-4 zile cumpărătorilor din America de Nord, iar celor din regiunea Asia-Pacific și din restul lumii în 3-5 zile.

Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe, a declarat: „Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depășească 5 trilioane de dolari în 2022 și 7 trilioane de dolari în 2025, creând numeroase oportunități pentru companiile europene. Prin extinderea serviciului FICP în Europa de Est și de Nord, FedEx Express susține dezvoltarea companiilor, conectându-le cu și mai mulți clienți de pe piețele globale și europene”.

Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri în domeniul retail, generând creșteri ale vânzărilor online, atât la nivel local, cât și transfrontalier. Cercetări realizate în 40 de țări au arătat că, în 2020, 37% dintre cumpărătorii online au achiziționat mai multe produse din afara țării lor, din cauza pandemiei. De asemenea, 28% au declarat că în viitor vor cumpăra mai mult online de la companii din alte țări. Întrebați despre procesul de livrare, nivelul de satisfacție în legătură cu rapiditatea livrării a fost cel mai scăzut. În schimb, 71% dintre consumatori ar alege un retailer online care oferă flexibilitate în ceea ce privește opțiunile de livrare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *