Gigantul american Oracle a achiziționat Gloria Food, un start-up românesc creat în 2013

GloriaFood

Gigantul american Oracle a achizițioat GloriaFood, un start-up românesc creat în 2013 ce oferă soluții software dedicate industriei HoReCa globale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Achiziția extinde platforma Oracle MICROS Simphony Cloud POS prin adăugarea unui sistem global de comenzi online și soluții de marketing pentru a permite restaurantelor de toate dimensiunile să devină digitale și să deservească clienții direct prin web, mobil și aplicații.

Platforma SaaS a GloriaFood este o soluție holistică de comandă online, care permite restaurantelor să creeze cu ușurință site-uri web, aplicații mobile, să creeze meniuri și să accepte plăți online.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Achiziția vine în contextul în care piața globală de livrare de mâncare a explodat, în pandemie, ceea ce a dus la o creștere accelerată a digitalizării restaurantelor tradiționale.

GloriaFood a avut anul trecut afaceri de 15,2 milioane de lei, în creștere puternică (178%) față de 2019, când afacerile s-au ridicat la 5,4 milioane lei. Și profitul a crescut abrupt (253%), de la 1,4 milioane lei în 2019, la 5,1 milioane lei în 2020. Compania avea 18 angajați anul trecut.