Gigantul american Oracle a achizițioat GloriaFood, un start-up românesc creat în 2013 ce oferă soluții software dedicate industriei HoReCa globale.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Achiziția extinde platforma Oracle MICROS Simphony Cloud POS prin adăugarea unui sistem global de comenzi online și soluții de marketing pentru a permite restaurantelor de toate dimensiunile să devină digitale și să deservească clienții direct prin web, mobil și aplicații.
Platforma SaaS a GloriaFood este o soluție holistică de comandă online, care permite restaurantelor să creeze cu ușurință site-uri web, aplicații mobile, să creeze meniuri și să accepte plăți online.
Achiziția vine în contextul în care piața globală de livrare de mâncare a explodat, în pandemie, ceea ce a dus la o creștere accelerată a digitalizării restaurantelor tradiționale.
GloriaFood a avut anul trecut afaceri de 15,2 milioane de lei, în creștere puternică (178%) față de 2019, când afacerile s-au ridicat la 5,4 milioane lei. Și profitul a crescut abrupt (253%), de la 1,4 milioane lei în 2019, la 5,1 milioane lei în 2020. Compania avea 18 angajați anul trecut.