Gigantul american Oracle a achizițioat GloriaFood, un start-up românesc creat în 2013 ce oferă soluții software dedicate industriei HoReCa globale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Achiziția extinde platforma Oracle MICROS Simphony Cloud POS prin adăugarea unui sistem global de comenzi online și soluții de marketing pentru a permite restaurantelor de toate dimensiunile să devină digitale și să deservească clienții direct prin web, mobil și aplicații.

Platforma SaaS a GloriaFood este o soluție holistică de comandă online, care permite restaurantelor să creeze cu ușurință site-uri web, aplicații mobile, să creeze meniuri și să accepte plăți online.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Achiziția vine în contextul în care piața globală de livrare de mâncare a explodat, în pandemie, ceea ce a dus la o creștere accelerată a digitalizării restaurantelor tradiționale.

GloriaFood a avut anul trecut afaceri de 15,2 milioane de lei, în creștere puternică (178%) față de 2019, când afacerile s-au ridicat la 5,4 milioane lei. Și profitul a crescut abrupt (253%), de la 1,4 milioane lei în 2019, la 5,1 milioane lei în 2020. Compania avea 18 angajați anul trecut.