Gigantul american Oracle a achizițioat GloriaFood, un start-up românesc creat în 2013 ce oferă soluții software dedicate industriei HoReCa globale.
Achiziția extinde platforma Oracle MICROS Simphony Cloud POS prin adăugarea unui sistem global de comenzi online și soluții de marketing pentru a permite restaurantelor de toate dimensiunile să devină digitale și să deservească clienții direct prin web, mobil și aplicații.
Platforma SaaS a GloriaFood este o soluție holistică de comandă online, care permite restaurantelor să creeze cu ușurință site-uri web, aplicații mobile, să creeze meniuri și să accepte plăți online.
Achiziția vine în contextul în care piața globală de livrare de mâncare a explodat, în pandemie, ceea ce a dus la o creștere accelerată a digitalizării restaurantelor tradiționale.
GloriaFood a avut anul trecut afaceri de 15,2 milioane de lei, în creștere puternică (178%) față de 2019, când afacerile s-au ridicat la 5,4 milioane lei. Și profitul a crescut abrupt (253%), de la 1,4 milioane lei în 2019, la 5,1 milioane lei în 2020. Compania avea 18 angajați anul trecut.