Gigantul american Oracle a achizițioat GloriaFood, un start-up românesc creat în 2013 ce oferă soluții software dedicate industriei HoReCa globale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Achiziția extinde platforma Oracle MICROS Simphony Cloud POS prin adăugarea unui sistem global de comenzi online și soluții de marketing pentru a permite restaurantelor de toate dimensiunile să devină digitale și să deservească clienții direct prin web, mobil și aplicații.

Platforma SaaS a GloriaFood este o soluție holistică de comandă online, care permite restaurantelor să creeze cu ușurință site-uri web, aplicații mobile, să creeze meniuri și să accepte plăți online.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Achiziția vine în contextul în care piața globală de livrare de mâncare a explodat, în pandemie, ceea ce a dus la o creștere accelerată a digitalizării restaurantelor tradiționale.

GloriaFood a avut anul trecut afaceri de 15,2 milioane de lei, în creștere puternică (178%) față de 2019, când afacerile s-au ridicat la 5,4 milioane lei. Și profitul a crescut abrupt (253%), de la 1,4 milioane lei în 2019, la 5,1 milioane lei în 2020. Compania avea 18 angajați anul trecut.