Google testează bifele albastre în rezultatele căutărilor/ Acestea vor ajuta utilizatorii să identifice surse verificate și site-uri false

google logo, companie tehnologie, motor cautare, gigant american Sursa foto: Photo 294515607 © Rafael Henrique | Dreamstime.com

Google testează afișarea unor semne de control în dreptul anumitor companii în rezultatele căutărilor sale, a declarat vineri un purtător de cuvânt al companiei, într-o mișcare menită să ajute utilizatorii să identifice surse verificate și să se ferească de site-uri web false, scrie Reuters.

Site-urile web frauduloase care imită întreprinderi sau servicii oficiale ar putea apărea în rezultatele căutărilor online, determinând utilizatorii să vizualizeze informații false despre întreprindere, înșelând utilizatorii și putând dăuna mărcii.

„Experimentăm în mod regulat funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afacerile online de încredere și, în prezent, desfășurăm un mic experiment care afișează bife de verificare lângă anumite afaceri pe Google”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Google utilizează deja sisteme automate pentru a identifica paginile cu conținut „înșelător” sau fraudulos și pentru a le împiedica să apară în rezultatele căutării.

The Verge a anunțat această schimbare mai devreme vineri, adăugând că a observat bife albastre verificate lângă linkurile site-urilor oficiale pentru companii precum Microsoft, Meta și Apple în rezultatele căutărilor.

Doar unii utilizatori au putut vedea funcția, a declarat Verge, indicând faptul că Google nu a derulat încă testul pe scară largă.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: