Google testează bifele albastre în rezultatele căutărilor/ Acestea vor ajuta utilizatorii să identifice surse verificate și site-uri false

google logo, companie tehnologie, motor cautare, gigant american Sursa foto: Photo 294515607 © Rafael Henrique | Dreamstime.com

Google testează afișarea unor semne de control în dreptul anumitor companii în rezultatele căutărilor sale, a declarat vineri un purtător de cuvânt al companiei, într-o mișcare menită să ajute utilizatorii să identifice surse verificate și să se ferească de site-uri web false, scrie Reuters.

Site-urile web frauduloase care imită întreprinderi sau servicii oficiale ar putea apărea în rezultatele căutărilor online, determinând utilizatorii să vizualizeze informații false despre întreprindere, înșelând utilizatorii și putând dăuna mărcii.

„Experimentăm în mod regulat funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afacerile online de încredere și, în prezent, desfășurăm un mic experiment care afișează bife de verificare lângă anumite afaceri pe Google”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Google utilizează deja sisteme automate pentru a identifica paginile cu conținut „înșelător” sau fraudulos și pentru a le împiedica să apară în rezultatele căutării.

The Verge a anunțat această schimbare mai devreme vineri, adăugând că a observat bife albastre verificate lângă linkurile site-urilor oficiale pentru companii precum Microsoft, Meta și Apple în rezultatele căutărilor.

Doar unii utilizatori au putut vedea funcția, a declarat Verge, indicând faptul că Google nu a derulat încă testul pe scară largă.